mollymams Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2008 er det vanlig att hcg målene er veldig høye?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Legen min sa - veldig trøstende: Når man venter tvillinger må man forvente at alle de vanlige svangerskapsplagene kommer i dobbel dose. Mer kvalm, hoven, sliten, halsbrann og bekkenløsning. Han mente dette var bra, det betydde at jeg hadde masse fine hormoner som passet på de to små. Mere plager for meg, men bedre for dem...
trine ;-) Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Det eneste jeg stussa over, var en ENORM appetitt....... Fy som jeg har spist!! Ikke noe annet som var uvanlig.
* vannmamma * Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Nei, tror egentlig ikke det. Jeg var f.ex mye mindre kvalm i første trimester denne gangen enn da jeg ventet min første. Den gangen slet jeg med å få i meg mat, mens nå var jeg mye mer sulten. Har vært mer trøtt hele tiden (og er det fremdeles), men det har vel også litt med å ha en som snart blir 3 år hjemme også... Har egentlig ikke koblet dette direkte til tvillinggraviditet, i og med at mange opplever sine graviditeter ulikt uansett. Men til forskjell fra forrige gang, kom liksom aldri toppformen tilbake i 2.trimester. Merker godt at det er forskjell på en og to i magen nå, selv om jeg er sykemeldt og kan ta livet med ro. Det er tyngre... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå