Gå til innhold

Nå er jeg lei....

Anbefalte innlegg

Fikk påvist BL i uke 16 og er i uke 30+3 nå, så har gått og kjent på BL en stund.

Men den siste uka har det vært helt jævli, spesielt om natta, det begynner nesten med en gang jeg legger meg, med at jeg får urolige bein, prøver og vri og vende meg slik at det slutter, men det kan jeg vist bare glemme.. I natt mått jeg gå ned på sofaen og legge meg, og da ga det seg, men etter og ha ligget på sofaen i noen timer, så våknet jeg med styggvondt på den ene siden av bekkenet, tålte nok ikke sofaen...

Noen fler som har det sånn, og som har noen råd til meg?? Orker ikke tanken på at det skal være sånn frem til fødselen......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137564548-n%C3%A5-er-jeg-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt bekkenløsning på den måten.. Har hatt det med begge de to barna jeg har. Og begynt å fått det sånn smått nå.. Men har du vært og fått hjelp hos en kir.pr eller fys.ter? Jobber du? Jeg kan desverre ikke hjelpe deg mot urolige ben om natten.. Håper noen andre kan det..

Ja, går til fysio og får akupunktur, og det hjelper meg så det ikke har blitt noe særlig værre. obber i barnehage, har gått på aktiv sykemelding en stund nå, men tror jeg skal snakke med legen på mandag og høre om jeg kan bli helt sykemeldt igjen, for da var jeg i bedre form...

Ja snakk med legen. Er sikkert ikke noe godt å jobbe i b.hage med bekkenløsning. Og uansett så blir det ikke det samme som å ikke jobbe og kunne hvile når en må og trenger det...

Viktig å ta vare på seg selv og ikke presse seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...