Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 har ei jente som heter mille. venter nå en gutt. noen som har forslag til navn? kommentarer til favorittene? mine favoritter nå er: Mikael mikkel knut marius markus emil
prebs Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Mille er søtt! Kommentarer til navnene: Mikael - liker ikke Mikkel - liker godt og passer bra til Mille Knut - flott, men kanskje ikke samme stil som Mille Marius - liker veldig godt og passer bra til Mille Markus - fint og passer også godt til Mille Emil - liker godt, men synes det er litt likt Mille Min favoritt her er Mille og Marius. Ellers, hva med Mads, Martin, Mathias?
mamma til Isak Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Mille er sååå fint! Jeg ville valgt Mille og Markus. De navna sto veldig godt til hverandre!
Vannmann35 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Mille og Emil passet best sammen. Hva med: Mille og Elliot Mille og Frans Mille og Luca Mille og Oliver Mille og Felix Mille og Filip
~Buffalo~ Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Mikael- for likt Mille mikkel- fint men alt for likt Mille knut- greit marius- greit markus- lei emil- greit
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Jeg syns alle navna er fine og passer godt til Mille utennom Mikael og Knut. Tror jeg ville valgt Emil. Andre forslag: Isak Noah Jakob Mateo Theo Filip William Viktor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå