Gå til innhold

Hvordan går det med uke 15 jentene?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så lite fra dere :o) Har sett at noen har testet positivt, og det er herlig å høre!!! Selv er jeg på rugedag 13, og skal teste i morgen. Gleder/gruer meg! Merker ikke noe spesielt, litt vondt i korsryggen bare... Fint om dere kan si litt om hvordan det går med dere, sender masse lykkestøv!!!

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lightblue :) Jeg skriver som bare det her inne jeg ,hehe. Hører lite fra de andre ja...

Du kan lese det jeg skrev under her "fortell om dagen da dere fikk positiv test" Der står det litt om testinge mi :)

Ellers så har det vel ikke gått helt opp for oss enda. Tror ikke det går opp for oss før jeg blir kvalm eller har vært til UL ;))) Men er utrooolig trøtt, sover nesten hele tiden, når jeg ikke er på jobb da :)

Rart du ikke har sprukket enda, hihi. Du vil ikke teste i dag da ??

Er så spent på deg nå :))

Iallefall, masse lykke til ;))

Skrevet

hehe, ja du er flink til å skrive! Så moro at det går så bra med deg!! Jeg holdt på å teste i dag tidlig, men så orket jeg ikke å gå risikere å gå skuffet på jobb...så da ville jeg heller leve i håpet en dag til... :o)

Skrevet

Hei jenter,

er her jeg og, og syns nå jeg skriver og maser om megselv nesten for mye om dagen jeg ;) Skrev på den forrige uke 15 jente linken igår, med en laaaang oppdatering ang mine symptomer og denslags.

Ang symptomer på gravidiet så føles det nesten som etter en har tatt noen få sit-ups, litt sliten i magemusklaturen, og noen ganger skikkelig sliten i ben og armer, og i tillegg er vi to trøttaser her inne Askepott ;)

Merker også at jeg har større matlyst allerede...tror ikke det er psykisk, for jeg spiser jevne måltider til vanlig også, dvs som regel 2 timer etter lunsj må jeg ha et eple eller noe, mens nå må jeg ha mat igjen etter en time! Hvordan kommer jeg til å se ut? Hehe, det får være minste problem ;)

Ellers er jeg også ganske trøtt ja, gjesper mye og er trøtt i armer og ben, og sliter med konsentrasjonen. Er jurist og har en jobb som krever at jeg kjapt avklarer problemer og finner essensen i en haug med tekst, mens nå skjønner jeg ikke bæret, stirrer bare tomt på ordene som smørjer seg utover, må bare le, ber folk om å sende ting skriftlig så jeg slipper å huske kun etter å ha hørt noe, jaja, er en herlig bekreftelse på at det er store prosesser på gang i kroppen!

Ellers er jeg ikke kvalm og puppene ikke ømme i det hele tatt, merkelig, det var de sist jeg testet positivt, men ikke nå, men men har testet positivt tre dager på rad nå så er jo gravid! :D

Ha en super helg, på sofaen eller hvor dere nå enn nyter dagene og lykke til imorgen med testing lighblue!

:)

Skrevet

Tusen takk for det, grublegruble!! Må si at jeg ikke klarte å holde meg, og testet i ettermiddag! Det var knall blå strek!!! Eller kryss da :o) Så da er jeg pr def gravid!!! Kan ikke tro det :o)

Skrevet

ÅÅååååå lightblue!! Så fantastiks kjekt!!! Gratulerer så masse, nå ble jeg glad!! Nå kan vi følge hverandre og dele symptomerfaringer ;) Ha en fantastisk herlig helg og lykke til med graviditeten!

God klem*

Skrevet

Tusen takk! Ja jeg kan ikke helt tro det :o) Redd for at det skal skje "noe"... Jeg har skikkelige mensmurringer nå, har du eller noen andre av uke 15 jentene det? Når fikk du satt inn egg, grublegruble?

Klem :o)

Skrevet

Å jeg kjenner så på det samme lightblue!!

Er det ikke typisk at vi skal gruble på ethver stadium? Var visst i grunnen litt framsynt da jeg registrerte meg her, derav nevnet, men kjenner jo megselv ;)

Vi får bare stelle godt med oss selv, jeg har sovet i hele kveld, var så trøtt, men tar det som et godt tegn, for det er igrunnen det eneste symptomet jeg kjenner nå for tiden, i tillegg til litt i magen. Kjennes ikke som mensmurringer som du har, men mensmurringer er kanskje så individuelt? Mine menssmerter pleier å være veldig sterke, og nå kjenner jeg kun milde milde murringer om en kan kalle det det, føles som en har tatt noen få sit-ups og kjenner litt strekk i magemuskulaturen.

Satte inn to egg 10 april jeg, enn du da?

Nattaklem:)

Skrevet

Hei igjen, har lest litt nedover trådene og foreslår at vi flytter inn på Gravide Slitere, kjennte ikke til det forumet!

Vil så gjerne følge flere som jeg bryr meg om her inne på ass befr, men det kan jeg jo gjøre videre, men ta symptom og erfaringspraten i GS forumet :) Håper så på se dere der! God klem fra meg

Skrevet

Tusen takk MK73, men må jo ha en fot både her og der, er her inne jeg har levd det siste året og må følge med dere vet du, vet at du venter, og krysser fingrene for deg!! *God klem*

Skrevet

Tusen, tusen takk :-)

Jeg skal jammen passe på deg også - og at du beholder spiren helt til den vil ut av seg selv etter fullendt svangerskap :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...