Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Mannen liker Lilje og vil heller ha det enn Lilly, som var mitt forslag. Jeg er usikker. Det finnes ikke i navneregisteret her inne og er vel i utgangspunktet ikke et navn. Dessuten heter søskenbarnet, som er min brors datter på 4 år, Silje. Hva mener dere om å ha søskenbarn med så like navn? Noen som har noen meninger?
Vannmann35 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det er 6 kvinner som har Lilje som første fornavn. Det er 4 kvinner som har Lilje som eneste fornavn. Jeg synes det er pent, men vill nok heller satset på Lilja - det er ikke fult så blomsteraktig... Dessuten blir det jo litt mer forskjellig fra Silje.
Jannamor Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 lilja er bedre ja. eller liljane. lilliane (evt med e ending) Vi vurderte en oppkalling av Lillian selv, (når får vi gutt da) så fundert mye på de variasjonene der
~Buffalo~ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Lilje er ikke navn. Høres virkelig svakt og stakkarslig ut på et menneske. Lilli er hvertfall bedre.
nybakt mams Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Jeg kjenner en jente som heter Lilje! Absolutt et fint navn syns jeg:) Finere enn Lilja (lilja forever-filmen...ikke så kul assosiasjon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå