gladmammatel2 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei. Noen som har erfaring med å sende barnevogner med posten? Hvordan pakke inn? Vogna vår ble ødelagt og har nå kjøpt ei vogn som jeg kan bruke, men som jeg ikke er helt fornøyd med. Og så kom jeg over den vogna som jeg virkelig ville ha på finn.no. Så nå har jeg lyst til å selge den vogna jeg har og kjøpe den på finn.no, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det hvis jeg må sende vogna til et annet sted i landet.. Noen som vet?
engletrollet Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeghar sendt flere vogner, og pleier å pakke i esker. Du finner ogte ganske store esker hos elektrobutikker eller møbelbutikker. Har også fått tilsendt vognser som bare er pakket i plast. Bobleplast var det på en, og det så ut til å fungere ganske bra.
lucky_mom Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg har sendt i posten. Det er veldig greit. Du burde ta vogna en del fra hvreandre, f.eks. ta av hjulene og kalesjen. Så pakker du det godt inn, f.eks. i en stor solid eske med mye bobleplast e.l. rundt vogna.
Lykke X 4 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Her er noen tips: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=560444 Gå til en barnevognforhander og hør med de om de har esker til overs (noe de ofte har), pakk vogna nn i det. Det er viktig at det ikke blir liggende noe løst i esken når du har pakka den ferdig. Et tips er å ta løs alle hjulene og pakke de inn i plastposer eller noe, for å forhindre at de skraper opp noe. Polstre med avispapir eller bobleplast. Alt må stå stødig inne i eska. Tape esken godt igjen, og husk å skrive på riktig adresse og avsender på esken. Finner du ikke en eske som er stor nok, kan du bygge på esken med andre esker, men da er det desto enda viktigere å tape esken godt. Lykke til!
gladmammatel2 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Dette høres jo ikke uoverkommelig ut Tusen takk for alle tips!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 har fått ødelagt 2 vogner som har blitt sendt med posten. ikke de store skadene,men det var såpass at det måtte bestilles nye deler.. så pakk den godt inn og helst i eske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå