Gå til innhold

Treff for oss med august/septembermager 14. mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for sist, vi prøver som vi ble enige om et litt roligere sted neste gang. Egon i Søndre gt (ved Nova) onsdag 14.mai kl 19.00.

Fint om dere melder dere på under, så bestiller jeg bord!

Synnøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg på... Ikke vært med på treff med augustmager før.. har selv termin 9 august...

Skrevet

Jeg er med..takk for i går forresten:)

Skrevet

Takk for sist! Bra du tok ansvar og fikk ut en påmelding :-)

Jeg er med, snakkes 14. mai.

Skrevet

Takk for sist! :-) Det var koselig!

Jeg blir med neste gang også.

Skrevet

Hei

Dette blir mitt første bim-treff,men ønsker å melde meg på, er litt spent men må jo prøves :)

Har termin 1.august.

Hege

Skrevet

Hei. Jeg ønsker å melde meg på. Venter nr 2 den 28.sept. Dette er mitt første BIM-treff.

Janne

Skrevet

Var koseleg sist. Skal prøve å få bytta vakt slik at eg får med meg treffet - men ser litt halvmørkt ut med tanke på at avdelinga har 5-6 sjukmeldingar og ikkje så mange andre ansatte å ta av til ekstravakter... men eg kryssar fingrane og håpar på det beste :)

Skrevet

Jeg er ny i byen, og har lyst å treffe noen andre med mage :)

Jeg kommer og har aldri vært på treff her før.

-Termin 27 sept.

Skrevet

Jeg er gjerne med på treff! Er gravid med den første baby'n og har termin 25. august - det blir en gutt:o) Har ikke vært på treff før, men det høres koselig ut! Er planen kaffe eller middag?

Skrevet

Jeg melder meg på og kommer så fremt jeg husker det (kremtkremt)

Skrevet

Må melde avbud denne gangen desverre, håper dere får det kjekt.

- Termin gutt 27 sept.

Skrevet

Jeg må nok dessverre melde avbud likavel. Har en gubbe med vannkopper og feber - så jeg trokke jeg skal lure meg vekk fra legging av to prinsesser denne dagen... :) Desverre. Dere får kose dere masse. Snakkes plutselig igjen.

Skrevet

Hei. Jeg kommer gjerne på treff den 14.mai. Har ikke vært med tidligere, men det blir spennende å treffe dere.

Skrevet

Da har jeg reservert bord til 12 stk under "barn i magen" til kl 19 på Egon Søndre! Snakkes i morgen :)

Skrevet

Hei.. æ kjæm.... Bli koslig ja...

Skrevet

eg kjem ikkje, gikk ikkje å få bytta vakt denne gongen. men kjem forhåpentlegvis sterkt tilbake neste gong :)

Skrevet

Men e det meninga å spis middag eller bare ta en kaffe? Greit å vit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...