Gå til innhold

Dere som gir Minifom, om natten også?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir min lillegutt minifom, akkurat begynt- og ser ut til å ha noe effekt.

Men skal jeg ta den med i sengen om natten og gi før de 1-3 nattmåltidene? Ammer... Den skal jo oppbevares kjølig, og jeg orker ikke gå inn og ut på kjøkkenet og hente. Har ikke kjøleskap på soverommet, men det er det kansje ikke så mangen som har...

Har forsåvidt ikke mageproblem om natten, men kan jo være med på å forebygge smerter om morningen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den i med i senga om natten og ga til hvert eneste måltid, natt og dag. Brukte ca en flaske i uka (!), så satset på at den ikke ble ødelagt så fort. Hadde den i kjøleskap om dagen, og har det kjølig på soverommet.

Skrevet

Jeg hadde den også stående på soverommet om natta. Det var det jeg ble anbefalt på apoteket. De sa det gikk veldig fint så lenge den stod i kjøleskap på dagen. Vi hadde svært god effekt av minifom, anbefales!

Skrevet

hadde dn også stående på soverommet, i kjøleskap på dagtid. dro vi ut noen steder så var den jo i stellebagen, ikke så kaldt der heller... tror ikke det er så veldig farlig, bruker den jo fort opp på en uke så den rekker ikke å bli gammel el...

Skrevet

Skal prøve og ta den med i natt og se det an. Selv om han ikke har vondt i magen da, så er det vel forebyggende for neste dag.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...