Gå til innhold

Rugedag 9.....begynner å bli litt frynsete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere andre uke 16 rugerne nå? Dette er utrolig nervepirrende spør du meg.

Ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

Vet du... jeg holder på å bli gal!

Jeg startet å blø på rugedag 6, men det varte 2 dager å nå er det borte...?

Det var som en mild mens, så har ikke håp, men huff man må jo vente på de her testene som skal fortelle deg at det ikke ble noe :(

Lykke til dere andre rugere!

Ha en fin og nærvepirrende dag :)))))

Skrevet

Kjenner ut som mensen er på vei hvilket sekund som helst... dette er til å bli gal av .. ( ler ) ! jaja, bra vi har flere forsøk dere. . magen murrer og jeg tør nesten ikke bevege meg retning do... trodde ikke jeg skulle bli såå spent ( hahaha , *skratt-ler*)

I: hadde du blødning bare to dager så er det stopp?? dette kan jo være festeblødning, krysser fingre!

Frykter dette blir min lengste helg ever, vi får holde chatten igang dere..?

Skrevet

Ja, vi må holde hverandre oppdatert. Jeg er nesten like spent på deres vegne som mine egne.

Det går fremdeles bra heldigvis:)

Skrevet

Spennende å høre at det ble sånn en kort mens, Irbeka... det kan jo bety flere ting! Du får vente til det er på tide å teste og sørge for at du får et ordentlig svar :-)

Jeg er på rugedag 7 idag. Har nå hatt tredje akupunkturtime på en uke - og skal tilbake tirsdag. Skal i alle fall ikke si at jeg ikke gjør det jeg kan for å holde på gulleggene mine denne gangen... Min opplevelse er fortsatt annerledes enn de forrige tre forsøkene mine. Hadde jo endel symptomer tidligere i uka, men de er minimerte nå. Fortsatt en rar følelse i magen innimellom, men det kan jo også være av negativt slag. Synes denne ventetiden er den verste jeg har opplevd så langt, henger sikkert sammen med at det på en måte er en milepæl for oss, nå har vi brukt opp forsøkene våre i det offentlige.

I helga skal jeg reise bort, drive med helt andre ting enn å kjenne på symptomer og ikke ta på en PC :-)

Skrevet

Jepp bare 2 dager.......?

Men har ingen andre symtomer.. Så føler at dette har gått rett vest.. Desværre :(

Huff, dette er til å bli gal av.. Har tatt blodprøven i dag! Etter beskje fra Tromsø.. Er ikke det litt tidlig??

Er det noen som har fått positivt svar etter en opplevelse som meg???

Skrevet

Hallo

Her også smyger dagene noe langsomt. Har planlagt noe for hele helgen. Ønsker at den for en gangs skyld bare skal fyke avgårde. Skjønner at du er frustrert og lei deg Irbeka. Jeg synes det var litt tidlig med dag 9 og bp. Du kan jo ta en test hjemm om noen dager og se. Hvis den skulle vise noe så kan du jo kontakte Tromsø. Det er ikke enkelt, nei. Jeg skjønner så veldig godt at du ikke har lyst til å gi opp håpet. hvem av oss har vel det.

Sender deg masse gode tanker og håper virkelig det bare var festeblødning.

Skrevet

Jeg er på rugedag 11 idag og har ingen symptomer på noe som helst :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...