m den lille Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jenta mi på 10 mnd er veldig aktiv, og det er en virkelig utfordring å skifte på henne. Jeg har veldig lyst på sånne bleier man bare trekker på, da hun står godt og misliker sterkt å ligge på ryggen. Men finnes det sånne bleier til små babyer? Jenta mi er 6 kg og veldig smal i både midje og lår. Hjelp noen? Takker!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Du kan jo prøve de minste bleiene da, de går vel fra 10-14 kg. Høres ut som de kan bli vel store, men passer de ikke nå likevel, så passer de helt sikkert om ei stund:) Så noe stort bomkjøp har du ikke gjort likevel...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har litt omvendt problem. Jenta mi er bare fire måneder gammel, men veier godt over 8 kilo. Hun bruker str.4 i de fleste bleiemerker, som dekker over ca 7-14 kilo. De har det ofte med å lekke når hun skiter, for det kommer jo ganske mye på en gang, og hun får jo kun mormelk så det er ganske tyntflytende. Dessuten er det ofte bare trusebleier igjen når det er et godt tilbud på bleier. Har ikke kjøpt noen ennå, for kanskje er de upraktiske til så små, eller unge, barn siden de ikke lager dem i mindre størrelser, men jeg kan ikke helt se for meg hvorfor det ikke skulle gå. Anyone?
Kjærringa mot strømmen Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Har du prøvd baby&go fra libero (lilla str)? Husker ikke vekt angivelsen nå, men nuppi har brukt dem et par mnd nå. hun er snart 9 kg. Husker ikke hvor mye hun veide da vi begynte med de, men jenta de vokser inn i de hvis de er for store. Hadde ikke klart meg uten. Håpløst å få på den lille meiten min bleie ellers.
r r r Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 De minste trusebleiene fra libero går fra 7 kg og oppover. Har forsøkt dem på minsten (6 mnd og nesten 7 kg) men de ble for vide til han. Men du kan jo forsøke. Ellers går det an å feste vanlige bleier på en stående baby. Eller du kan sitte på kne på gulvet og legge bleien på fanget og sette jenta oppå og så feste sammen bleien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå