Gå til innhold

nattavenning og pappa'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få dattera mi til å slutte å ville ha pupp så ofte på natta! Kan godt amme en gang, til og med to, men nå er det av og til hver time/annenhver time. Hun er snart 10 mnd. Har jo forstått at det er lettere om pappaen tar nettene, da bare synet av meg gjør henne hysterisk.

Lurer da på om pappaen bør la henne være i senga når hun våkner og gråter etter pupp, eller om han "kan" ta henne opp? Noen tips og anbefalinger?

Takker for (nesten) alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og leser innlegget ditt, og ser at dette faktisk kunne vært meg og min baby, bortsett fra at jeg har en gutt på 10mnd.

Han vil ha pupp flere ganger om natta! Han blir helt hysterisk hvis han ikke får, og jeg er redd for at han skal vekke storesøster på 4 1/2 år i rommet ved siden av, så derfor får han.

Mannen min klarte faktisk å avvenne han med nattpuppen i påskeferien. Han var helt vill i 3-4 netter (storesøster lå borte et par netter),så gikk det bedre. Men så ble han syk medfeber, og da var det fram med puppen igjen! Gutten vår skriker også mye når pappa kommer for å trøste, bare ser etter og venter på meg liksom. Vet ikke om dere har det slik? Må vel gå på nye netter med skriking, men klarer ikke helt å motivere meg for det. Men kan jo ikke ha slike netter vi har nå heller??

• 10 måneder senere...
Skrevet

Min gutt på ni mnd har sovet hele natta i to mnd uten avvenning. Så ble han syk og nå våkner han bare mer og mer om natta og skal ha pupp... roer seg ikke og bare skriker om pappan kommer. Er kjempesta visst lille gutten.. så dette hørtes kjent ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...