Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Eller sprekker da, det er så syykt vondt å gå på do, noen med goode råd som kan trøste med at ting blir bedre fort...???
Tamline Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Det finnes en bedøvende salve man kan ha på. Husker ikke helt hva den heter...(Xylitol?) Spør på apoteket! Du kan bruke babysalve/zinksalve også...det hjelper litt. Også kan du drikke dupholac(er ikke sikker på om dette er riktig skrivemåte), for da blir avføringen mykere. Håper noe av dette hjelper deg:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Kanskje det kan hjelpe å ha på litt potetmel. Jeg bruker det på sønnen min når han er litt sår i stumpen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Xylocain sprøyte kan jo ordne dette kirurgisk , ikke godt
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Dette vet jeg mye om, da jeg har hatt slike plager siden jul..... Er under oppfølging på kirurgisk poliklinikk nå. Vurderes om jeg skal opereres, men håper det kan hele selv, for operasjon er noe styr det og. På apoteket har de fått et nytt produkt (husker ikke navnet....var det AC3 el.) .Det lindrer og forebygger endel, og kan brukes før/etter dobesøk, men er smertene for jæ.... hjelper bare sterke smertestillende og bedøvende salve. Lykke til; og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå