Gå til innhold

Jeg vil inn her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på å komme inn i denne terminklubben!!!!!El neste uke,testing om 20 dager hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp....jeg og...:) Fikk mensen i går, så det er en stund igjen for meg...

Lykke til i allefall

Skrevet

Jeg og vil inn her. Venter på el nå, kan være den ikke har vært denne syklus. Har tatt en del tester som har vært neg. Men håper fortsatt. Så da blir det en liten januar-baby.

Skrevet

Ja jeg vil og mer enn gjerne inn her hehe :D har el idag.. men min bedre halvdel måtte reise utenlands på onsdag, så jeg er redd småtrolla ikke har overlevd til idag..Men guuud som jeg håper vi er gravide denne gangen!! :))

Skrevet

Skal ha sex hver dag;) Så dette blir en kjekk pp ;) Vil så gjerne at set skal klaffe!!

Skrevet

Jeg også!! Håper så gjerne at d klaffer i første pp. Da havner jeg her med sen januartermin. Prøvinga starter for fullt til helga=)

Lykke til alle, håper alle ender opp her etter hvert=0)

Skrevet

Jeg også vil inn har, er 1 uke på overtid, men synes ikke på graviditetstesten ennå, så håper ikke jeg får mensen at jeg er gravid istedenfor :-)

Skrevet

hvis alt går som det skal skal jeg tilhøre her også. har fått hjelp med assisterbefruktning. satt inn egg den 2mai. så jeg håper det fester seg. skal teste 16 mai. :)

får håpe dere ikke får mensen jenter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...