Imsdal 1976 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Har sett at livslinjen har et stort brudd på midten,,,uff.... Skal liksom bety stor ulykke. Håpet liksom på at dere kunne berolige meg på at det ikke betyr noe eller at noen har blitt spådd selv hvor det har vist seg å være heeelt feil. Setter stor pris på svar!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg ble spådd i hånden for en del år siden. Hun som spådde meg sa at jeg kom til å flakse litt før jeg falt til ro. Hun sa videre at jeg har mye kjærlighet i meg, at jeg kommer til å få fire barn (to av hvert kjønn) og at jeg kommer til å leve et langt og lykkelig liv. "Du kommer til å bli gammel, men du holder deg frisk" sa hun. Husker det som om det var i går... Når jeg ser på hendene mine kan jeg ikke se dette med fire barn. Hun fant ut dette ved å se på fingrene mine... Så har vi jo flere linjer i hendene. Jeg husker ikke helt hvem som er hvem (annet enn livslinjen), men hittil har da denne spådamen hatt rett. Jeg har flakset litt før jeg falt til ro. Har noen forhold bak meg, blant annet et samboerforhold som varte i ca 5 år. Men nå føles det som at jeg har funnet den jeg skal være sammen med. Jeg har slått meg til ro, er lykkelig inn til ryggmargen og kunne ikke hatt det bedre =) Livslinjen min går helt fra der man kan skille mellom innsiden og utsiden av hånden, i en klar og tydelig linje, og helt ned til der håndleddet begynner. Ser det er noe smårusk der i starten. I følge mamma hadde jeg falsk krupp til jeg var 5-6 år gammel og vi endte mer enn en gang på sykehuset. Hadde også mye halsbetennelse og ørebetennelse i løpet av barneskolen. Men så blir linjen helt hel og veldig kraftig. Slik holder den seg til den når slutten på håndflaten min. Da blir den gradvis svakere og med noen veldig små "utspring", før den til slutt bare blir borte...
Imsdal 1976 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 Takk for beroligende svar du. Antenner?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Et brudd i livslinjene betyr ikke en stor ulykke. Det eneste det betyr er at det vil være en stor hendelse som gjør at livet ditt tar en annen retning. Kanskje en ny mann, du flytter, får et barn eller du finner en ny mening med livet ditt. Dessuten er det bare en lek, ikke ta det så alvorlig. Jeg kan spå, og jeg tar ikke det seriøst i det hele tatt. I sine dager brukte jeg det som sjekketriks på byen, så kunne jeg holde gutten i hånden og se han inn i øynene mens jeg ga han komplimenter;-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Er livslinjen den som går tvers over håndflaten (vannrett) eller den som går ned til håndleddet ?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Det var da enda godt, ellers hadde jeg ikke blitt så veldig gammel : )
Gjest Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Hva er den streken som går ved siden av livslinjen ? Den begynner midt på hånden og går ned ved siden av livslinjen, går like langt ned som livslinjen også
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Lengden på livslinjen har ingen ting å gjøre med lengden på livet. Den sier bare noe om hva slags liv du får. Hvis det er mange brudd i linjen vil du oppleve flere forandringer eller spennende ting enn hvis den går ubrutt. Hvis den går nært tommelen er du mer tradisjonell enn hvis den går i en stor bue. blandt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå