Gå til innhold

Er jeg gal som kjøper enda en vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veeel. Nå er sikkert ikke den rette til å svare deg, siden jeg lider av vogndilla, men jeg synes det høres ganske smart ut. Den veier jo tross alt halvparten av den vogna du har nå, i tillegg til at den tar mye mindre plass sammenlagt. Det er ganske mange som kjøper en lettere sportsvogn etterhvert. Den er jo mye greiere å få med seg i bil, da!

Annonse

Hehe! Er du gal, så er jeg også gal :) Jeg har nå anskaffet min 7. vogn i rekken (har solgt unna mange av dem) og det er en OTH. For den er så fin, og jeg har ønsket meg den lenge. Er spent på om jeg blir fornøyd, hører jo så mye bra om den! Jeg ser på det som en hobby og interesse ;) Noen liker foto, scrapping, fotball....vi liker vogner ;)

Jeg har 3 barn og har hatt... ehh... 12 vogner.... (Brio, Teutonia x 3, OTH, Bugaboo, Chicco, Ingesina...osv) fordelen med denne hobbyen er jo at man kan selge unna etterhvert,-)

Har nå en vogn i bilen, en på hytta, 2 hjemme (inkl søskenvogn) og en reisetrille til ferieturene... Men har tenkt å selge unna for de tar jo så mye plass....

Jeg er jo helt tullerusk for jeg har både Emmaljunga Duo Edge(kjøpt brukt), Plikotrille(billig kjøp i utlandet), Gracotrille(brukt for å få noe som passet bilstolen på en lengre ferd fra bil til hus med handleposer skrekk og gru) OG EN OTH!!!! Oth'en fikk jeg av ei venninde vel og merke men investerte i nytt trekk og bag for å få den komplett..

Venter min første og gjett om jeg er fornøyd!!! og gal.. hehehehe.. Elsker mannen min som støtter alle vognene og som storforelsket seg i OTH vogna (da vi snakket om den var han mer av typen nå har vi nok vogner siden de 3 andre var på plass alt..)... :)

Og det morsomste av alt: Har alt stæsj jeg kan tenke meg til vognene av bager osv og har totalt brukt den rette sum av 7000kr!!!!

Lenge leve vogndilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...