Gå til innhold

litt fortvila og sliten nå ja

Anbefalte innlegg

Sambo er sykemeldt for tiden, har vært plaga med hjertbank og murring i brystet som han sier, og føler nå at det sitter en klump der. Vært hos legen og tatt tester, men har vel kommet frem til at det er stress/angst.

Men han vet ikke hvofor. Han gleder seg ikke over noe for tiden. tror kanskje det har noe med jobb og det at han skal bli pappa igjen. Kanskje det er forholdet vårt. Han vet ikke!! og det er ganske slitsomt og bo sammen med han nå. Føler at alt hviler på meg nå, for han har jo ikke noe lyst til og gjøre noe :( Er 32 uker på vei og har ei frøken på 3 1/2 år. Så det er jo nok og gjøre, og jeg er jo sliten selv og har lite overskudd.. Fikk en skikkelig smell i går, så jeg ringte legen i dag og fikk 100 % sykemelding (har vært 50 % sykemeldt en stund)

Noen som har erfaring med stress/angst? Vet ikke hva jeg skal gjøre her. Vil jo at han skal bli glad igjen. Orker ikke at jeg skal gjøre alt før fødselen, er jo ganske mye.. og med hormoner så er tårene vært hyppig på besøk i dag.

Måtte bare få det ut her..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137558426-litt-fortvila-og-sliten-n%C3%A5-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye erfaring med angst og depresjon, men vil råde dere på det sterkeste å kontakte hjelpeapparatet. For det første trenger nok mannen din hjelp, men dere to burde også få hjelp som par. Dere skal bli foreldre og det kan være krevende nok det om dere ikke oppå dette skal slite som par. Start med å kontakte fastlegen, eller kanskje familievernkontoret kan hjelpe? Kan være greit å gjøre noe med en gang før det går for lang tid...

I min jobb møter jeg ofte folk med angst, fellesnevneren er at de fleste vanskelig kan si hvorfor de har det som de har det. Tror det beste du kan gjøre er å bare være tilstede. Ikke begynn å klandre deg selv, angst er ofte helt irrasjonell og har lite med partneren å gjøre... Stress på jobben kan ha vært en utløsende faktor.

Ønsker dere for øvrig all lykke og håper det ordner seg for dere!!

Klem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...