Jaguara Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Nattesvette i forbindelse med menstruasjon? Jeg fikk jenta mi i november 06 og har siden den tid vært plaget med nattesvette 2-4 dager i forbindelse med mens. Tok ut hormonspiralen for 3 uker siden og håper på å bli gravid. Nattesvetten kom også når jeg hadde mens etter å ha tatt ut spiralen. Den siste tiden har jeg blitt stresset på grunn av dette og synes også at jeg kjenner antydninger til hetetokter på dagen... Jeg kan da ikke ha kommet i overgangsalderen?? Er jo bare 30 år jo... Noen som vet??? Jaguara
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hehe, jeg har og svettet litt vel mye noen netter, har ikke tenkt over om det er akkurat før mensen..... Men kan skjekke når jeg reagerer på svetting neste gang. Jeg har også tenkt . WHAT: overgangsalderende eller? Hihi, det kan jo ikke være mulig, sikkert bare hormonforandringer etter fødsel. *håpe håpe*
Jaguara Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Aaahh.. tusen takk for svar!! Du aner ikke hvor mange timer jeg har brukt foran dataen for å forske på dette, og finner kun svar som går på overgangsalder.. Er blitt skikkelig nervøs.. Derfor er sånne svar som det fra deg fantastisk Hvis du merker noe mønster så gi meg gjerne tilbakemelding Jeg NEKTER å komme i overgangsalder i en alder av 30... Jeg prøver jo å bli gravid for f... :) Vi får se hva månedene framover bringer!! Igjen, tusen takk.. du gjorde kvelden min mye bedre!
S.J.E.F.E.N Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har også "hetetokter" både natt og dag i forbindelse med mensen jeg er 25 så kan ikke være overgangsalder, har hatt dette siden jeg fikk mitt andre barn for snart 2 år siden! Fryktelig slitsomt skifter sengetøy ihvertfall 2 ganger i løpet av en mensperiode som varer 3-4dager....
Jaguara Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Fælt å si at jeg blir glad for å høre at du har det sånn... Føler meg i allefall lettet over at det er flere enn meg som plages med dette og at det av den grunn sikkert har sin naturlige forklaring. Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 For å glede deg enda mer: kjenner meg også igjen :-) Både før og etter at jeg fikk barn. L.K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå