Gå til innhold

Normalt å bli kvalm i uke 13??

Anbefalte innlegg

Hei:) Er nå 13+5 og er uutholdelig kvalm. Kjennes ut som alt jeg klarer å spise blir liggende i spiserøret, men kaster ikke opp. Har ikke vært kvalm i det hele tatt før uke 13... Synes det er så merkelig... Er kjempesliten av å gå å være kvalm. Magen kjennes øm ut også..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137558153-normalt-%C3%A5-bli-kvalm-i-uke-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn med forrige, så det er nok normalt. Prøvde det meste B12 vitaminer, spise jevnt osv... Liker ikke å trø kroppen full av medikamenter mens jeg går gravid (ikke ellers heller da men) men det finnes tabletter som skal hjelpe, spør legen din om hjelp og råd. Jeg ble sykemeldt pågrunn av kvalmen og det viste seg at hvile var det som fungerte best på meg.

Annonse

Jeg har hatt det på akkurat samme måte! Helt fin frem til uke 12-13, så ble jeg veldig kvalm i tillegg til enormt trøtt. Har heldigvis sluppet litt taket nå, er i uke 19.Jeg har to gutter fra før, og har ikke hatt det slik med dem. Var på UL i går, og det blir jente. Kan være derfor, men er jo veldig individuelt. Lykke til og hold ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...