prebs Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Simen Sebastian Bastian Theodor Tobias Jakob Fridtjof Magnus Philip Julian Thomas er noen jeg synes passer!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg syns disse navna passer godt: Noah Julian Leander Jakob Henrik Theo William Nataniel Simen Filip Viktor Benjamin Noen du liker?
saratussen Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 greie navn men nei... jeg elsker navnet sander og finner ingen som måler seg med det=( Leander er fint men for likt Sander!! er helt håpløs jeg..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Hmm... vanskelig dette hvis du ikke liker noen av navna som er nevnt. Hva med Jesper, Felix, Isak, Kasper, Oskar, Mateo, Kristian, Kristoffer eller Lukas?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Oliver passer godt. Miliam er litt stilig. Teodor er også fint.
MiEli Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Tobias var det første som slo meg da jeg leste Sander... Sander og Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå