Gå til innhold

hei alle sammen som spørr etter meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal se og få svart noen her i kveld viss jeg fortsatt er hjemme.Har litt vondt akkurat no.Så håper det skjer noe her snart.Bare fortsette og dytte inneleggene deres opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei aurora;-)

Er 8 dpo i dag.Ser du noe på meg nå?Sist sa du et lite ja..er så spent;-))300781

Duer enda ikke kommet deg i gang?Har du prøvd bringebær te??funka på meg sist;-))

Skrevet

Kjære Aurora! Jeg er nå 41 år og har 4 barn. Men klarer bare ikke å la være å ønske meg en til. Føler meg litt sprø....Får jeg et barn til? Jeg er født 291266 og mannen min 170564. Si ifra om du trenger å vite noe mer:)

Kjempestas hvis du kan se...

Skrevet

Kan du kanskje se på meg, jeg har sendt deg en pm =)

Skrevet

hei aurora,kan du være så snill å spå meg.jeg prøver på nr 4.tr. er en dag for sein.jeg13.10.72.han22.05.67.håper det går bra og at du føder snart,lykke til..

Skrevet

til deg mannaen

joda ser et lite ja på deg enda her.Nei har ikke prøvd bringebær te nei.Men håper noe er på gang nå.Har noen takter som kommer og går..bare og håper at de bygger seg opp til noe mere.

Skrevet

til magica fra tryll.

Joda du kan nok få et barn til viss du går inn for det.Føler at du kommer til og bli gravid i høst.Okt med ei jente.

Skrevet

til deg tittei72

får opp at du er gravid her jeg da...masse lykke til.Og takk skal du ha.

Skrevet

Hei

Takk skal du ha. Ja jeg og føler at det skal komme en jente til. Det var helt rart,-når jeg satt på sykehuset med minstemann etter keisersnitt og greier bare visste jeg at jeg måtte gjøre det en gang til. (forhåpentligvis ikke keisersnittet da...) Oktober er jo en stund til, men jag har kanskje endel andre ting jeg må rekke å gjøre først:) Lykke til med fødsel!!

Skrevet

Heisann Aurora!! Har netopp begynt min første kur med pergo etter Sa i feb. Lurte på om du fikk opp noe graviditet og evt kjønn!! Jeg er født 24.01.85

P.s Hvis du skal føde på riksen kommer du sikkert til å møte meg ;)

Masse lykke til!!!

Klemmer:)

Skrevet

til anonym.

Skal føde på st.olav her.

Får opp at du blir gravid nå i juni.Får opp at pergo hjelper masse.Ser ei jente.

Skrevet

Hei, mulig du har sett på meg før, men kanskje du kan se igjen? Takker for svar i alle fall:) Lurer på om eg kanskje er gravid no? Håper på det, har hatt min tredje doble pergokur no, og er veldig veldig spent:) Håper og trur at det endelig er vår tur:):)

Og så lurer eg på om du ser ringer på meg og min kjæres fingre i løpet av åre?:)

Skrevet

Oi, glømte jo f.dato: 280986 er eg fødd:) Han 140585 :)

Skrevet

Hei aurora! Jeg er i min tredje pp. De to første syklussene etter at jeg slutta på p-ringen har vært stabile på 29 dager. Men denne syklussen kommer ikke tanta. Er 12 dager siden ikm i dag. Svimmel, følelse av å være bilsyk, vondt i hodet, kviser osvosv.. Men... negativ graviditets test i dag.

Ser du no spire hos meg, eller i hvilken mnd sitter den evnt?

Meg: 17.11.86

Han: 16.08.84

Skrevet

Hei Aurora, og lykke til med fødselen din! håper den kommer i gang snart;)

Jeg lurer på om du kan se noen graviditet på meg? Prøver å bli gravid etter to SA, og har hatt eggløsning i disse dager. Venter spent på at IKM dagen skal komme så jeg kan få testa meg, men gøy om du kan se noe allerede nå:)

Jeg er født 200883 og forloveden min er født 201182 :)

Stor lykketilklem til deg!:)

Skrevet

til -junii-prøver sidan juni-06

får opp at du blir gravid denne pp.Masse lykke til.

Skrevet

til anonym(kl 20.17)

føler at du ikke er gravid nå,men det er ikke lenge til.Mulig innen mai.

Skrevet

til@9k@

Får ikke opp noe at du er gravid nå,men kroppen din som spiller deg et puss.Får opp at du blir gravid mere på høsten.

Skrevet

Takk for svar :) Skal oppdatere ila neste veke eg da snuppa:) Håper det snart skjer saker og ting hos deg også, slik at snoppen kan komme ut;) Var vel en gutt du venta?:)

Skrevet

Hei Aurora !

Jeg og sambo er i 7 pp...ikm 3mai...ser du noe ? er vi blitt gravide?

jeg er født 140685, han 190579.

håper, håper !

Skrevet

til annema85

får opp at du blir gravid i juni med ei jente.

Skrevet

Hei

Kan du se om det nærmer seg en graviditet på meg? Født 290878.

Skrevet

Lykke til, håper det skjer noe hos deg snart!!

Kan du se om jeg får gutt eller jente? Termin (tidlig UL) er 19. oktober, menstermin 14. oktober.

Skrevet

Hei.Du spådde meg før i dag....

Kor mange ungar ser du totalt på meg??eg har termin med nr 3 i juni.

Eg er født 060784

han er født 040778

Masse lykke til med forestående fødsel:)

Skrevet

Hei igjen. Spør ein gång te æ no på deijn her pp..e æ gravid? 020172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...