bianchi Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Er på rd 2...tar crinone morgen og kveld (dette er andre gangen med crinone for meg, lenge siden første gang jeg tok det...har brukt progestan de andre gangene) står jo at man skal være i bevegelse etter man har tatt den. Noen som vet ca hvor lenge? Jeg har liksom tuslet litt rundt i huset, kanskje hengt opp litt vask, dusjet osv etter jeg har tatt den...vil liksom gjøre alt riktig denne gangen...synes forresten crinonerestene kommer ganske fort ut igjen, men virkestoffene suges vel raskt opp vel... De sier jo nå at crinone skal ha like god virkning som progestan når man tar den x 2 pr dag...den undersøkelsen som var tatt tidligere der det ble konkludert med at den ikke var like effektiv som progestan hadde kanskje som utgngspunkt at crinone bare ble tatt x1 pr dag??? Blir jo litt usikker når de først anbefaler en ting, og så snur de på det...men sånn er det jo i legemiddelindustrien, forsker og finner ut nye ting hele tiden....Har jo ikke bliott gravid når jeg har gått på progestan, så kanskje crinone gjør susen;) Man går jo å funderer på ALT når man ruger...vil gjøre alt riktig....
Fablefant✿ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg spurte om akkurat dette med bevegelse, og på klinikken sa de at det holdt med en runde på kjøkkengulvet! Aner ikke om progestan ifht crinone, men jeg brukte iallefall crinone, og er 5+1 på vei i dag! Lykke til!! Krysser fingerene for deg! (og ja; man lurer på ALT når man ruger!! Hehe!!)
bianchi Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Ok takk;) da har jeg ihvertfall vært nok i bevegelse... Gratulerer med en liten en i magen! Så spennende! Håper crinone og litt flaks er det som skal til for meg;)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg var innlagt på sykehuset i den perioden hvor jeg brukte crinone, og hadde ingen mulighet til å bevege meg, det gikk kjempefint for det. Fikk også beskjed om at det egentlig holder med èn tube per dag, men at noen få trenger mer, derfor tar det både morgen og kveld for å være på den sikre siden. Så om det kommer ut igjen en del, skal du fint være innenfor trygge rammer :-) fikk jeg beskjed om på sykehuset. Jeg ruger i uke 17. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå