Gå til innhold

Tvillinger - navn?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon ang navn med min mann i går. Synes det er vanskelig. Det er en gutt og ei jente. Min mann foreslo Silje og Sindre... Er de for like, synes dere?? Sindre er fint, men er litt usikker. Hvilke andre jentenavn passer til navnet Sindre?? Hva synes dere om disse to navnene??? Trenger sårt hjelp her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Silje og Sindre er fine navn som passer bra sammen - og ikke for like : )

Ellers synes jeg disse jentenavnene passer til Sindre:

Synne

Sara

Selma

Mari

Kristin

Ingrid

Ingvild

Hedda

var noen; )

Gratulerer med tvillinger, forresten!

Skrevet

Synes Silje og Sindre blir veldig 80-talls sammen.... Men helt ok navn hver for seg. Jeg vet ellers om tvillingpar som heter:

Anne Grete og Christian

Mads og Katinka

Julie og Katrine

Inger og Karen

Kristiane og Martine

Markus og William

Morten og Nicolay

Kanskje inspirasjon å hente :-)

Skrevet

Sindre og Silje passer sammen det, men tror kanskje jeg syns at Sondre passer bedre. Ellers syns jeg Sanna, Synne, Marie, Sofie, Jenny, Matilde, Kristina, Cecilia, Julie, Kaja, Sara og Selene passer godt til Sindre. Verken Silje eller Sindre er navn jeg ville valgt, men jeg syns de er fine, ingenting i veien med de.

Skrevet

Silje og Sindre er fint, men en variant for å få de mer forskjellig er Sondre.

Eller Selma og Simen.

Skrevet

Det tenkte jeg også, at det passer bedre med Sondre. Syns vel kanskje at Silje og Sindre ble litt for likt.

Skrevet

Synne og Sondre!!:-)

Egentlig synes jeg det er mye tøffere når tvillinger har Ulik forbokstav i stedet for lik.. De er jo tross alt to individer!

Skrevet

Sindre er et helt nydelig navn, så jeg ville gått for det, men funnet et navn til søsteren som var litt mer ulikt. Silje er fint, men for likt - Synne er veldig fint, men jeg liker bedre at tvillinger har navn med ulik forbokstav, men i samme sjanger:

Sindre og Vilde

Sindre og Fride

Sindre og Live

Skrevet

Jeg veit om et søskenpar som heter Synne og Simen. Synes det er to vakre navn sammen. Ellers synes jeg, som jeg ser det er flere som nevner, at Silje og Sondre passer bedre sammen, enn de du nevnte.

Skrevet

Kjenner et nyyydelig tvillingpar som heter Selma og Isak, så jeg får gode assosiasjoner til disse navnene. Jeg synes Silje og Sindre blir litt likt når man skal rope på barna.... hver for seg så er det søte navn.

Skrevet

Jeg synes nok også at Silje og Sindre ble litt for likt. Silje og Sondre er bedre ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...