Gå til innhold

Dere som skal ha madrass, lammeskinn, tisselaken og vanlig laken i senga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babyen skal ligge rett på lammeskinnet, ikke laken eller tisselaken oppå.. :) Lammeskinnet har vi stort sett bare brukt i vognen. I sengen har vi brukt madrass og vanlig laken.

Vi har ikke hatt bruk for tisselaken i det hele tatt. Jeg kjøpte inn noen før førstemann ble født, han er to år nå. Har aldri brukt dem, og har heldigvis aldri hatt uhell i sengen. Hverken fra bleien eller gulp/oppkast.. Det koster ikke mye, så det kan jo være greit å ha noen liggende. Evt klippe opp et større, og legge det under bleien. Jeg ville evt ha lagt det under et vanlig laken.

samme her :-)

madrass - laken - lammeskinn - baby :-)

Har to gutter fra før men de tisset aldri igjennom når de var baby, det var først så vidt under bleieavvenninga at vi hadde bruk for tisselakenet i noen måneder.

Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke tisselaken under vanlig laken nei..... har prøvd å ha det under mitt eget laken nå like før fødsel sånn i tilfelle vannet skulle går mens jeg ligger i senga, men jeg synes det ble veldig klamt!!!! Synes ikke babyen skal behøve å ligge slik hlr når jeg synes det var ubehagelig. vi har kjøpt madrass som kan vaskes i dusjen så da er det enkelt å vaske hvis uhellet er ute =o) koster hlr ikke mye for en ny hvis det skjer større ting.......

har ikke hørt om bruk av skinn før nå en dag, så vert ikke om vi skal bruke det.......kanskje bare i vogn/ vogge evt.

Annonse

Tisselaken er bare klamt. Har man madrass med overmadrass over er jo d greit. overmadrassen tar d meste, og raskt å vaske vist uhellet skulle være ute. Brukte når kaldt ute, madrass, lammeskinn og laken. Sommer - madrass og overmadrass og laken.

Dere som har tisselaken mellom madrass og overmadrass, og deretter laken og lammeskinn over der igjen: Har tisselakenet noen funksjon da? Mine har tisset utrolig lite igjennom bleia, og de få gangene det har skjedd så har det ikke vært store mengdene. Og når det har vært oppkast så blir det bare liggende oppå det som er øverst (lammeskinn / overmadrass). Har aldri opplevd at noe har trukket seg så langt ned at jeg har sett behovet i å ha noe under overmadrassen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...