*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg fikk mensen i går kveld :-( og jeg som trodde at dette var min mnd :-( er skikkelig deppa nå av hele prøvinga. Syklusen denne mnd ble på 36 dager. hmm. Tror du den blir det neste mnd også? når vil en liten spire sitte fast hos meg? jeg 140385 han 010481 Hvordan går det med deg?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 opp. Håper at det skjer noe med deg snart :-) har du pakka baggen? hehe.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 uff og uff ikke bra.Får opp juli mnd når jeg spør pendelen min nå,Men prøv og tenk på noe annet..lett og si. Bagen min er pakket og klar.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Prøver å tenke på noe annet. Men baby er stadig i tankene mine. Får bare prøve videre :-( Er helt i kjelleren. Skal bli godt å reise til syden en uke på mandag :-) å klarne tankene litt. Lykke til,håper at det snart skjer noe med deg nå. Prøvd flere kjerringråd? hehe. klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 ikke så lett og tenke på noe annet.Men kanskje syden hjelper skal du se. Har ikke prøvd noen flere kjerringråd nei..har du noen tips?lurer på og kjøpte meg bringebær te eller noe.Men kommer vel når den har tenkt det selv.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 tenkte på bringebær te ja :-) får håpe at det gjør susen for deg. Tror du at det vil skje noe i løpet av dagen/kvelden? gleder meg til den dagen jeg skal føde :-D
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 ja skal kjøre og kjøpe det i kveldingen her..kjøpe det på helsekost eller hva??blir det som en vanelig te?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå