Gå til innhold

Emmaljunga Twin Cerox 360 ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde denne som søskenvogn i et par måneder. Den var 1!! cm for bred til heisen her hjemme så måtte få meg en annen..

Jeg synes vogna var helt fantastisk å trille!!! Nå har jeg uten svinghjul og det er noe skikkelig herk som du for alt i verden MÅ unngå!!

Jeg vet ikke hvordan de små hjulene er på snø for det fikk jeg aldri testet ut, men fungerte veldig greit på grus!

Det er stor ligge/sitte lengde i vogna så jenta mi på 3,5 satt veldig fint i den.

Det er svingbart styre som er veldig greit med tanke på sol, vind, regn og sånne ting, men litt rar å trille med de minste hjulene bakerst. Men jeg synes det er et must å ha muligheten til det. Da slipper du å ta ut begge ungene for å snu hele bagen for å unngå sol i øynene f.eks...

Jeg synes også det er ett must med svingbart styre. Desverre er det så få tvillingvogner som har det. Har kun sett BRIO Double Wave og Emmaljunga sin med det.

Hvet du av noen andre?

Og ang det med de svingbare-"små" hjulene på emmaljunga. Jeg lurer også på hvordan det er med disse når det er mye snø ute... Noen andre her inne som hvet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...