Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Valget står mellon Bogaboo Cameleon og EW Sky. Synes Bogaboo'en virker helt topp, men usikker på hvordan den er å bruke i ulent terreng.. funker det å gå på skogsstier etc? grusveier med bumper etc.. ikke det at jeg skal så mye ut i skog og mark, men litt utenfor byen blir det nok.... Noen som kan anbefale den ene fremfor den andre spesielt mht dette?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg elsker min EW sky - så jeg ville anbefalt den :-) ... men så er det alle de som elsker Bogaboo - de anbefaler den ... har hørt eller lest ett sted at det går an å kjøpe noen "vanlige store" hjul som du kan bytte ut de to små med foran ... - og da blir den sikkert like fin på ulent terreng :-) Så - lykke til med valget ditt !! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg er ikke helt sikker her, men mener jeg har hørt at Bugaboo ikke har så god fjæring, som er en fordel i marka og på skogsstier. Buggisen er nok først og fremst en byvogn, men med vinterhjula går det helt sikkert fint på steder som rundt Sognsvann og sånt - stier som er godt opparbeidet
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg har både OTH (ligner jo veldig på EW) og Bugaboo, så kan jo dele mine erfaringer. Positivt med Bugaboo: Lett, stor bag, kan enkelt endre kjøreretning, blir veldig liten sammenleggbar, masse stilig ekstrautstyr og finesser på vogna (kan feks bruke sete som stol), god å kjøre på asfalt/shoppingsenter etc, bra pris på bruktmarkedet Negativt med bugaboo: Ikke så lun bag, det kommer opp luft mellom kalesjen og bagdelen liksom, ikke lett å komme til handlenett når bagdel er på, IKKE god å kjøre hverken på grus, stier, fortauskanter og annet ulendt terreng (kan virkelig ikke sammenligne kjørekomfort med OTH!) veldig kort i ryggen så barn vokser fort ut av den. ikke lett å kombinere feks handlenett fra andre merker, passer ikke den rare stanga (som også er litt rar å trille) Positivt med OTH/EW Fantastisk kjørekomfort for både voksen og barn, på all slags terreng, lett sammenlagt, mye bra ekstrautstyr, hengekøye-aktig sportsdel (barna ligger godt) Negativt med OTH/EW Kan ikke ha barnet snudd mot deg (mindre problem på EW da bagdelen varer litt lengre), veldig åpent inn til kalesjen på sportsdelen, vanskelig å få vogna helt rett i ryggen Sikkert mye annet også, men hvertfall det jeg kom på i farta. Må si jeg er litt skuffet over Bugaboo etter å ha lest så utrolig mye positivt om den, Kommer nok til å selge den og beholde OTH når barnet blir litt større (syns det er litt tidlig å snu en baby på 6 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå