Gå til innhold

Fleire som ikkje veit kva kjønn det blir??

Anbefalte innlegg

Hei

Fra første stund av har eg og min samboer sagt at me ikkje ville veta kva kjønn det blir... og det har vert ganske spennande.. og ikkje for å snakka om utgifter... hadde eg vist kva det blei hadde eg handla til de grader, men får sikkert så mykje til fødselen at eg ikkje hadde fått brukt alt innen tiden alikavel:) men ellers e alt på plass!!

Spent mamma!!!

Fortsetter under...

Hei!

Vi vet heller ikke hvilket kjønn det blir.... såg det ikke på UL`n... kid`n låg med ryggen til, føttene i kors og navlestrengen mellom føttene, BLÅNEKTING! haha...

Har også tenkt på dette med utgiftene, har kommet til å handlet MYE MYE mer om jeg har visst hvilket kjønn det er... tenk så spennende vi får det....!!! :)

jeg valgte heller ikke å vite.. syns det er mer spennende å ikke vite.. gå rundt å lure.. gruble.. glede seg..s e på navn til begge kjønn.. tenke og fundere mer.. vanvittig deilig følelse.. nyter virkerlig.. for ikke å snakke om at alle rundt går å tipper.. gutt.. jente.. gutt.. se hvem som får rett.. mamman min er så sikker på at det blir jente så hun har finni frem klær fra jeg var lita.. litt gøy å se at mamma sitter der å roter rundt i kjolene hun fikk til meg.. masse stikka ting.. men vet hun har klæra etter min bror lett til å.. så helt sikker er hun nok ikke..

ja grådig kjekt det å sjå kven som har rett og ikkje;) navn har me også bestemt på begge kjønn. ellers av klær har eg fått ein del blått, men også masse nøytralt:) dei fleste seier jente, så den som lever får sjå:) hehe

jepp.... syns det er spennende å ikke vite det å. Har hatt "spørreundersøkelse" i vennegjengen og familien, så det skal bli spennende å se hvem som har rett...:P for jeg har ingen følelse selv på hva det blir, forandres hver dag...

Gleder meg vanvittig, har termin 23 mai, men så har jeg x-amener den 15, 19 og 23 mai, så dette kan bli skikkeli spennende. Får satse på å gå 1-2 daga over termin... ;) å så skal pappa på guttetur til amerika den 28 mai, så han ville at ungen skulle komme før det, så jeg føler litt tidspress her... haha!! :)

Annonse

Mannen min ville ikke vite kjønn, og siden jeg bestemte forrige gang ble det slik, men jeg synes det er skikkelig frustrerende.

Fatter ikke helt dette med behov for ekstra spenning, det er jo så upraktisk å ikke vite.

Kanskje jeg opplever det anderledes under fødselen, og får et skikkelig kick av overraskelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...