MartheMor+Lillegutt Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hvordan sover dere om natten? Og må dere oftere på do enn før? Jeg holder på å bli sprø! Jeg har hatt tre fridager nå (jobber turnus), og vanligvis pleier jeg å sove til hvertfall 11 når jeg har fri. Men nå er jeg lys våken kl 08! I tillegg så må jeg opp minst en gang om natten for å tisse, noe jeg ellers aldri må.
Carpaccio Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hei, jeg sover godt om natten, men er oppe litt mer enn vanlig. Fikk satt i 2 egg i går, så har vel ikke merket det enda....
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Hei Nattesøvnen min er veldig opp og ned, noen netter er bra andre dårlig. Noen ganger sover jeg lenge, andre lite. Men helt fra jeg ble gravid har jeg vært oppe og tisset minst èn gang per natt, ofte 2-3 ganger, men sovner heldigvis igjen med engang. Dette tror jeg er ganske vanlig.
Tasim Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hei Sunshine Så morsomt at det er flere enn meg. Trodde JEG holdt på å bli sprø. Har til vanlig så godt sovehjerte. Men nå sover jeg dårlig og mye oppe og tisser. Jeg er litt ille til vanlig også, men nå tar det helt av...
MK73 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Akkurat disse problemene har jeg ikke :-) Jeg er trettere enn vanlig og sover godt. Det er mens jeg er våken at jeg sliter ;-) Min teori er at det vel kan være fysiske bivirkniger (?), i god kombinasjon med den mentale effekten av situasjonen vi er inne i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå