Gå til innhold

hvordan bli kvitt for mye vann i kroppen?


babypoh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når man er overvektig lagrer kroppen lettere vann, så den beste måten å bli kvitt vann på er faktisk å gå nedi vekt. Ellers spis mat med mye vann i (frukt grønt) drikk rikelig med vann. Drikker du for lite vann holder kroppen på det lille den har. Trim. Det setter systemet igang.

 

Utrensikngskurer er mest bløff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja..skal bli sunnere fra i måra av.. skal på butikken å kjøpe meg mye frukt og grønnsaker... lage meg en grønnsaksuppe :) og kjøpe meg en pakke me grønn te ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrensingskurer er ikke bløff..det har mer med hvilken type du bruker..selv har jeg hatt god erfaring med C24, men denne er dessverre ikke i salg nå pga. for høyt innhold av magnesium.

 

Ellers kan det hjelpe å kutte ut brød og spise rene karbokilder istedet..for hvert lagret gram karbohydrater på kroppen din, lagrer også kroppen 1,3g vann :) litt motsigende forklart, men ved å spise rene næringskilder minsker du vannmengden i kroppen betraktelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrensingskurer er ikke bløff,derfor bør man ikke ta det under graviditet. avfallstoffene vil da gå over i blodet via fosteret,noe som ikke er bra. men man kan bruke brenneslete og kjerringrokk. det er vanndrivende og styrkende på urinveier og nyrer. i tillegg er det næringsrike urter som er bra for den lille. =) i tillegg er det greit å spare på salt og sukker da.. lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...