Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg? treng noken gode og enkle tips


babypoh

Anbefalte innlegg

Eg har så dårlig sjølvtilitt for tida, er slapp og trøtt konstant... nesten ingen energi føler eg...

Fikk mitt barn nr 2 i nov.07

eg er ca 10 kg meir no en før eg blei gravid, og har ikkje sjanks til å kome meg inn i mine klær, ikkje vil eg invistere i ny garderobe heller, for eg MÅ ned i vekta mi... Om eg skal kunne trives med meg sjølv...

 

Noken som kan gi meg noken tips til å gå ned i vekt ? veit at de må mosjon til ;) men fleire tips?

 

på forhand tusen takk, for at dere vi hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før matdagbok og tell kcal hver dag. Dersom du ammer bør du ha minst 1700 kcal om dag, ellers kan du gå ned til 1500 eller 1200. Aldri under 1000. Husk også at du må trimme minst 20 minutter hver dag, og gjerne to tre økter i uken som er litt lengre. Selv brukte jeg vektklubben.no for å gå ned i vekt.

 

De første to ukene er verst. Etter det går ting av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg ville prøvd meg på ett lavkarbo kosthold. har sett utrulig bra resultat med det! både på vekt,trivsel og helse. hvis du ikke ammer kan du starte med en utrensingskur (helsekost) da blir du kvitt overflødig væske og annet skitt og du vil få en god porsjon energi på kjøpet. =) mtd detox eller 30 days er bra produkt. tvi tvi! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...