Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

har noen opplevd følgende:

Icsi med negativt resultat. TR på testdag. Deretter har neste TR kommet ca en uke etter normalen. Har syklus på 28 dager. Og også denne gang er TR forsinket, nå er jeg på ikmdag 7.

Er det disse medisinene som har skapt litt forstyrrelse i hormonene? Noen som vet?

Er sikker på at jeg ikke er gravid. Håper syklusen om ikke annet holder seg stabil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt, men ja. Jeg fikk den slett ikke etter mitt siste neg forsøk, men den kom da jeg skulle ha den neste gang igjen...

Skrevet

Da får jeg bare håpe.

Tror jeg så antydning til at den kommer idag. Men så kan jeg jo bare se syner også ettersom jeg vil at den skal komme.. he he.. tenk å ønske tr så veldig da, føler meg litt fjollet av dette.

Skrevet

Dette høres veldig kjent ut ja.

1 syklus etter negativ icsi i befruar kom etter 33 dager, nå på andre syklus er jeg på dag 38 og fremdeles ingen mens i sikte.

Skrevet

Uff!

Det er kjipt! Man blir så urolig av dette. Men får krysse fingrene for at det går bra likevel!

Skrevet

Jepp samme greia her! Testet negativt i påsken etter icsi. fikk så TR . Nå skal jeg i gang med fryseforsøk, men TR kom først i dag, en uke forsinket. Pleier ikke å vøre det ellers, så regner med at det er hormonene som "forstyrret" det litt.

Fryktelig frustrerende å vente på TR.

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemet etter ordinære forsøk, men etter frysforsøk ble neste mens 8 dager forsinket. Sånt som skjer, dessverre, men det er jo ikke så rart gitt all manipuleringen av kroppen, tilførsel av homoner og følelsemessige utfordringer?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...