trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 I går begynte jeg å få lignende stikk på høyresiden av magen. Hvis jeg prøvde å gå, eller flytte på meg , hogg det hardere til. Dette gav seg etterhvert som jeg fikk hvile etterhvert. I dag våknet jeg 7 av akkurat det samma. Det hogg til på høyresiden, hvor gutten ligger. Kan ikke gå, skal jeg sitte må jeg sitte musestille, ligge er håpløst . Snørra og tårene er tørket og det går litt bedre, fått i meg litt mat. Er dette nerver som er i klem? Eller hva i huleste kan dette være? Er ikke vondt andre steder enn på høyresiden - hvor det daglig er mest aktivitet.
helias fikk to gutter 08.04.08 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hei:) Kan være ledere fra nyrene som ligger i klem.Det hadde jeg. Håper det forsvinner.
jippii Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg har det også slik! Helt håpløst å finne en behagelig stilling som ikke gjør vondt!
oftebustat Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hapå? Bare tuller. Aner ikke hva det kan være, men høres fryktelig ut!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå