Gå til innhold

NAN pulver vs- NAN ferdigblandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å gi gutten på 10 uker nan om kveldene da jeg har lite melk. Har til nå kun brukt ferdigblandet til 11 kroner for 200 ml da vi måtte venne han til det først.

Men nå som vi skal gi engang om dagen, er det noe poeng i å kjøpe pulver? Da mener jeg at det er vel bare 3 uker holdbarhet når den først er åpnet, og vi rekker jo ikke bruke alt på 3 uker når det kun er 1 måltid om dagen.

Eller må vi forsette med den ferdigblandete, selv om den koster noe mer? Ikke det at det betyr noe- det viktigste er at vi ikke kjøper 1 kg pakning med pulver som vi ikke kan bruke etter 3 uker....

Når det kun gis en flaske om dagen, skal det has malt i denne ene da? Og når det evt blir fler flasker holder det med malt i 1 om dagen??

Fortsetter under...

Skrevet

Så lenge du bare ska gi et måltid på kvelden ville jeg ha kjøpt ferdig blandet..Hvis du ikke har veldig mye penger å hive ut vinduet ;-)

Skrevet

Uff misforstod igjen jeg..Litt kjapp i avtrekkeren for tiden he he..Jeg fullammer selv så vet ikke hva en slik boks med MM koster eller hvor mye den inneholder..Det blir jo et regnestykke på det der ja ;-)

Skrevet

Du kan fryse pulveret:) Da holder det lenger!

Skrevet

tror at det er 2 poser oppi hver nan.kartong, slik at dersom du kjøper en eske med nan, så er det 3 -4 ukers holdbarhet per pose.. (dårlig forklart, men kanskje du skjønner?:)) Hver pose inneholder nok pulver til rett under 4 l mme.

Malt trenger du ikke ha i med mindre han får hard mage og problemer med å bæsje.

Annonse

Skrevet

Noen som har nan i pulver form som vet om det er 2 separate poser i en pakke- de på 1 kg??

4 liter pr pose

8 liter pr pakke

200 ml i en ferdigblandet

da må man ha 20 ferdigblandet for å få 4 liter

som igjen koster 220 kroner (11,- pr stk på rema)

4 liter

100 pr måltid i tillegg til pupp

hvordan blir regnestykket da??

Koster ikke 1 kg med nan ca 100 kroner??

HI igjen

- hehe, ja jeg er blond :)

Skrevet

det ER 2 separate poser i nan pakkene, og holdbarheten er 1 mnd..

jeg bruker malt et par ganger om dagen -men lillegutt her får nesten bare mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...