Gå til innhold

Ting jeg synes virker skummelt

Anbefalte innlegg

- Noen virker som har en helt sinnsyk smertefull åpningsfase, mens andre kjenner bare litt stikkinger i ryggen. Noen ligger i flere døgn med rier mens hos andre så er det full åpning på no time. OK, jeg frykter en sinnsykt smertefull åpningsfase som bare varer og varer...

- Jeg frykter å revne. bare litt skal jeg vel klare, men jeg frykter å revne mye.

- Jeg frykter at babyen skal sette seg fast på vei ned fødselskanalen (det høres bare sykt vondt ut)

- Jeg frykter det øyeblikket hodet står i åpningen

- Jeg frykter at barnefaren skal se så mye ekkelt at han ikke klarer å ha sex med meg etterpå (hehe)

- Jeg frykter at jeg ikke klarer å slappe av med barnefaren der, og at jeg kommer til å kaste han ut...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137553776-ting-jeg-synes-virker-skummelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he...ikke sikkert du merker at barnefaren er til stede en gang:) Du blir veldig opptatt av andre ting. Et godt råd: Lytt godt til jordmor under fødselen, spesielt under utdrivningsfasen...med tanke på revning. Tror du kan unngå rifter hvis du holder hodet kaldt og fødselen foregår normalt. Lykke til! Ps. Smør deg nedentil med mandelolje hver dag og drikk bringebærblad te i slutten av svangerskapet....disse skal hjelpe mot rifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...