Gå til innhold

hmmmm. . . rugedag 7......

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkner med menssmerter ...skikkelig vanskelig å vite hva som er hva i denne rugetåken ( "ler"), håper dette er noe som er vanlig dere erfarne rugere der ute ? . . . . ønsker ikke tante-besøk ennå nei :))

Crionen har ingen farge, men det tyder vel ikke på noe spes... ( sorry detaljene her dere ) . Blir litt skeptisk kjenner jeg... måtte de neste rugedagene fly avgårde slik at vi alle får T E S T E :))

Ha en finfin dag dere !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rugedag 8 for min del, må på do for å sjekke hele tiden. Har alvorlige mengder utflod, men ingen farge heldigvis! Er helt uerfaren på dette, så hva som er vanlig kan jeg ikke svare på. Nå synes jeg tida begynner å gå utrolig tregt, tror dette blir en laaang helg. I hvertfall hvis mensen uteblir, og det må vi jo satse på at den gjør:)

Måtte alle ha en solskinnsdag!

Skrevet

Hei Bella74 :)

Jeg trodde jeg fikk mensen når som helst i en hel uke pga. mensvondt i magen, men nei :))

Så masse lykke til Bella :))

Klem

Skrevet

Godt å høre Askepott :) man går liksom og bare V E N T E R... hihi :)) blir helt skrullete av dette jeg !... Håper det går bra med magen din, blir moro når det skikkelig vises og det "går opp" for deg på den måten ! Hvordan blir det med bryllupskjole?? så utrolig spennende tid for deg !!du rekker kanskje ikke å " ese ut" så masse til da? :))

Raspberry: vi får vel følges gjennom helgen. . . ! Masse lykke til >!

Skrevet

Raspberry : ser forresten av vi er i gang med vårt første IVF begge to, er førdt samme år, og satte inn nesten samtidig!! Du to dager før meg ! Så arti !!

Hvor holder du til?

St Olavs her.

Skrevet

Hei Bella.

Vi har vært til behandling på rikshospitalet. Har bare vært en positiv opplevelse. Tror denne helgen kommer til å bli laaaang, derfor er det veldig greit å kunne "skrive det av seg" her inne. Jeg kan jo forstå(såvidt:)at min mage ikke kan være sentrum i alle andres liv. Føler meg fin, ingen murringer å snakke om, men ganske trøtt.

"snakkes :)"

Skrevet

Hei alle sammen

Det er så godt å være her inne å lese at det ikke bare er meg. Jeg har litt vondt i magen, må på do og sjekke hele tide. Venter bare på at noe skla skje. Huff ja.... helgen kommer til å bli lang. Er på min rugedag 7..

Skrevet

Har også fått litt vondt i magen i ettermiddag... og jeg har utviklet doangst! Er skikkelig redd for hva jeg vil se når jeg går og setter meg, if you know what I mean:) Og da er det rimelig kjipt å måtte på do hver time!! Dessuten er jeg skikkelig trøtt hele tiden. Guud, jeg føler meg så utrolig lite interessant. Godt at dere andre er på det samme sporet:)

Vel, rugedag 8 er snart over, jeg er fremdeles håpefull.

Skrevet

Hei dere rugere...Det er såå spennende å lese om dere,gleder/gruer meg til jeg skal sette inn,og bare tanken av den perioden dere er i NÅ....USJ :s hehe blir så urolig i magen når jeg tenker på det med å gå på do å sjekke hele tiden.

Har jo på en måte gjort det i fire fem år liksom når jeg skal ha mens og håper det ikke skal komme noe..selv om det er jo ekstra stort når en vet at det SKAL sitte noe der etter innsetting.

Jeg skal følge med dere,for å vite om formen etter 14dagers tid/ca rd14++ for da reiser vi 14 dager til syden(forhåpentligvis)selv om dette varierer jo fra person til person..

Lykke til til alle rugerne her og alle som skal igjennom dette;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...