Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Mistet i MA for 5 uker siden. Er gravid igjen.... uten å ha hatt mensen først..... er nå bare 4+2 uker på vei.... I går kveld kom bittelitt rosa på papiret..... Jeg kjente på livmortappen, og fant ut at det var derfra det kom.....( Er dette begynnelsen på SA.....?? Vet vel at ingen kan gi noe sikkert svar.... bare å vente.... puh.... så kjedelig å gå og bekymre seg.....
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hei. Jeg har nettop hatt SA. Fikk konstantert det igår. Da var jeg 4+5. Det begynte med bittelitt rosa på papiret og fulgte med smerter i rygg og mage og store blødninger utover dagen/natta. Jeg har hørt at hvis du ikke har smerter så er det et godt tegn:-) Hvis du begynner å blø mer og blir bekymra så dra til legen og få gyn undersøkelse og innvendig UL. Det fikk jeg, var deilig å få vite det sånn at jeg ikke måtte gå rundt å tvile. På den andre siden er blødninger veldig vanlig i begynnelsen av svangerskapet, så ikke vær redd før du blør mye og har smerter! Litt blod er veldig naturlig tror jeg:-) Lykke til!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg hadde litt rosa på papiret en hel dag da jeg var 4+0. Var bare litt sen festeblødning for min del. Er 8+6 i dag:-) Trenger ikke bety noe så du får holde motet oppe til det motsatte er bevist!! Lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Tusen takk for svar! Det har ikke kommet noe mer.... ) Krysser fingre!!!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Da går det nok bra! For med meg så ble det bare sterkere blødning hele tiden. Lykke til, håper spiren sitter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå