Oliver-født-i-26-uke Skrevet 24. april 2008 #1 Del Skrevet 24. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly ♥ Skrevet 24. april 2008 #2 Del Skrevet 24. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137557031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 24. april 2008 #3 Del Skrevet 24. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137558262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsemamma:-) Skrevet 25. april 2008 #4 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137562590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. april 2008 #5 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137563520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 25. april 2008 #6 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137566088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tredje*på*vei Skrevet 25. april 2008 #7 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137568937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #8 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø vente nyttårsbarnet2009:) Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137571382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 25. april 2008 #9 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø vente nyttårsbarnet2009:) Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137572186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 26. april 2008 #10 Del Skrevet 26. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø vente nyttårsbarnet2009:) Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Lucy T * har spire i magen Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137577228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 27. april 2008 #11 Del Skrevet 27. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø vente nyttårsbarnet2009:) Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Lucy T * har spire i magen Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Live og Emma m /spire i magen:Venter nå nr 2, termin 5 januar:) Denne gangen satt den på første forsøk, og har nok ikke forstått dette ennå!Fyller 24 til sommeren,han er 26, bor i stavanger:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137580792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2008 #12 Del Skrevet 27. april 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø vente nyttårsbarnet2009:) Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Lucy T * har spire i magen Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Live og Emma m /spire i magen:Venter nå nr 2, termin 5 januar:) Denne gangen satt den på første forsøk, og har nok ikke forstått dette ennå!Fyller 24 til sommeren,han er 26, bor i stavanger:) Mo9ka =) Venter vårt første barn 5. januar. Satt etter 3 pp. Jeg er 22år og mannen min er 25 år. Bor i Trondheim =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137582600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweety 2 Skrevet 28. april 2008 #13 Del Skrevet 28. april 2008 hei har termin 2-3 jan 09 bor i fredrikstad.er 25 og mann 36 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137589686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg86 Skrevet 28. april 2008 #14 Del Skrevet 28. april 2008 ######## TERMINTRÅD######## 14:11 27.04.2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. ;)Renate&Gabriel;) venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø vente nyttårsbarnet2009:) Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Lucy T * har spire i magen Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Live og Emma m /spire i magen:Venter nå nr 2, termin 5 januar:) Denne gangen satt den på første forsøk, og har nok ikke forstått dette ennå!Fyller 24 til sommeren,han er 26, bor i stavanger:) Mo9ka =) Venter vårt første barn 5. januar. Satt etter 3 pp. Jeg er 22år og mannen min er 25 år. Bor i Trondheim =) Mo9ka-3pp etter ma Lillemeg86: Venter mitt første barn 1.januar. Spiren satt etter 6 mnd, håper alt går bra, klarer ikke helt å glede meg enda...Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137599107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mormonne Skrevet 29. april 2008 #15 Del Skrevet 29. april 2008 Monica: Venter nr 2 7 januar. Ikke planlagt, men hjertelig velkommen. Jeg er 26 og mannen min 29. Akershus Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137609643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvi tvi :D Skrevet 30. april 2008 #16 Del Skrevet 30. april 2008 Tvi Tvi : Første barn. Termin ca 10 januar. Tok nesten et år, håper spira sitter Bor i Østfold Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137610082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2008 #17 Del Skrevet 30. april 2008 Venter nr 3 ca 10. jan. MA i feb, så spiren satt på andre forsøk;) Har to barn fra tidligere forhold, og venter nå med min kjære som ikke har noen fra før... Er 33 og mannen min er 27. Bor i Ullensaker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137612132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH72 Skrevet 30. april 2008 #18 Del Skrevet 30. april 2008 Er 36 år og singel. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. Bor i Trondheim. Termin 11. januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137613993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene p Skrevet 1. mai 2008 #19 Del Skrevet 1. mai 2008 våres første,prøvd et år.termin 10.januar.:)bor på ringerike. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137619841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig*** Skrevet 1. mai 2008 #20 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei! Jeg er 29 år gammel og gravid for første gang, det er kjempespennende. Rart, morsomt og underlig på en gang! Alltid en "redsel" om man kan bli gravid, men det klarte vi og har termin 7 januar. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Legebesøk den 13 mai. Tok kun èn test, men den var klar og tydlig og mensen har ikke dukket opp...ingen spesielle symptomer utfra det:)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137621012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 1. mai 2008 #21 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Live og Emma m /spire i magen:Venter nå nr 2, termin 5 januar:) Denne gangen satt den på første forsøk, og har nok ikke forstått dette ennå!Fyller 24 til sommeren,han er 26, bor i stavanger:) Mo9ka =) Venter vårt første barn 5. januar. Satt etter 3 pp. Jeg er 22år og mannen min er 25 år. Bor i Trondheim =) Lillemeg86: Venter mitt første barn 1.januar. Spiren satt etter 6 mnd, håper alt går bra, klarer ikke helt å glede meg enda...Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim:) Tvi Tvi : Første barn. Termin ca 10 januar. Tok nesten et år, håper spira sitter Bor i Østfold mormonne:(Monica) Venter nr 2 7 januar. Ikke planlagt, men hjertelig velkommen. Jeg er 26 og mannen min 29. Akershus. lykkefrø: Venter nr 3 ca 10. jan. MA i feb, så spiren satt på andre forsøk;) Har to barn fra tidligere forhold, og venter nå med min kjære som ikke har noen fra før... Er 33 og mannen min er 27. Bor i Ullensaker. henny72: Er 36 år og singel. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. Bor i Trondheim. Termin 11. januar. lene p: våres første,prøvd et år.termin 10.januar.:)bor på ringerike. lykkelig***: Hei! Jeg er 29 år gammel og gravid for første gang, det er kjempespennende. Rart, morsomt og underlig på en gang! Alltid en "redsel" om man kan bli gravid, men det klarte vi og har termin 7 januar. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Legebesøk den 13 mai. Tok kun èn test, men den var klar og tydlig og mensen har ikke dukket opp...ingen spesielle symptomer utfra det:)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137621807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikk Skrevet 1. mai 2008 #22 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Live og Emma m /spire i magen:Venter nå nr 2, termin 5 januar:) Denne gangen satt den på første forsøk, og har nok ikke forstått dette ennå!Fyller 24 til sommeren,han er 26, bor i stavanger:) Mo9ka =) Venter vårt første barn 5. januar. Satt etter 3 pp. Jeg er 22år og mannen min er 25 år. Bor i Trondheim =) Lillemeg86: Venter mitt første barn 1.januar. Spiren satt etter 6 mnd, håper alt går bra, klarer ikke helt å glede meg enda...Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim:) Tvi Tvi : Første barn. Termin ca 10 januar. Tok nesten et år, håper spira sitter Bor i Østfold mormonne:(Monica) Venter nr 2 7 januar. Ikke planlagt, men hjertelig velkommen. Jeg er 26 og mannen min 29. Akershus. lykkefrø: Venter nr 3 ca 10. jan. MA i feb, så spiren satt på andre forsøk;) Har to barn fra tidligere forhold, og venter nå med min kjære som ikke har noen fra før... Er 33 og mannen min er 27. Bor i Ullensaker. henny72: Er 36 år og singel. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. Bor i Trondheim. Termin 11. januar. lene p: våres første,prøvd et år.termin 10.januar.:)bor på ringerike. lykkelig***: Hei! Jeg er 29 år gammel og gravid for første gang, det er kjempespennende. Rart, morsomt og underlig på en gang! Alltid en "redsel" om man kan bli gravid, men det klarte vi og har termin 7 januar. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Legebesøk den 13 mai. Tok kun èn test, men den var klar og tydlig og mensen har ikke dukket opp...ingen spesielle symptomer utfra det:)) Lucy T * har spire i magen * Hei, jeg er 31 år og er gravid med nr to. Har en gutt på to år fra før. Har prøvd en liten stund, så nå var det kjekt med full klaff! Bor i Bergen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137622416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikk Skrevet 1. mai 2008 #23 Del Skrevet 1. mai 2008 Glemte å skrive at vi har termin den 2 januar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137622428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dobernut Skrevet 1. mai 2008 #24 Del Skrevet 1. mai 2008 Dobernut: 2 barn fra før (puuh), termin 5 januar. Ikke planlagt nei. Er 25, student og bor i Lillesand. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137624101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #25 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette er tråd for de som allerede er gravide. Her kan vi skrive litt om oss selv for å bli litt bedre kjent. Morsomt å følge hverandre, og vente sammen mot det store målet. Kopier og lim inn innelggene slik at tråden ikke blir så rotete. CARMEN : Termin 1 januar 2009, den satt etter 4 pp. Dette er vårt tredje barn, har en gutt på 9 år og jente på 6 år fra før...denne blir litt som en attpåklatt=) Om noen skulle være i samme situvasjon har jeg sterk leiden mutasjon og er satt på livslang behandling på marevan, bruker under svangerskap fragminsprøyter. Bor i Vestfold, jeg er 31 år og min mann 33 år. MARI: Termin 6.jan, etter 2 pp. Vårt første barn, så det er stor stas=)!!Bor i Østfold, 24 år, og 1.års student. ADA: Termin 3.januar, på første forsøk. Dette blir vårt 3.barn om alt går bra. Mistet i juli 07, hadde termin 3.feb 08. Så nå sattser vi på at den sitter!!! Har to jenter på 2 & 3 år fra før:-) Bor i Trønderlag, 28år, jobber i bhg & studerer. MAJAMOR: Termin 2. januar, satt etter prøving i akkurat 1 år. Er utrolig glad for at det endelig ble vår tur. Dette blir vårt første barn. Jeg bor i Nedre Eiker og er 32 år. Mamma t 2 gutter --<--@ : Termin 1.januar, SA 22.feb.08, så denne satt på pp nr 2. Mitt tredjebarn, vi bor i ullensaker og jeg er snart 25 og mannen min er snart 31 ;O) ;)Renate&Gabriel;): Termin 01.01.09, satt på første "forsøk" Har en liten gutt på akkuratt 1 år. Er selv 21 år og mannen min er 26. Håper spiren klorer seg fast etter SA i desember. venter neste års nyttårsbarn;) termin 3.jan-09 men fikk min første datter(som er 2år) 14 dager før termin så regner med dette nurket også kommer litt før, og skal derfor knipe igjen til nyttårsrakettene er blitt skutt opp. er nygift, fikk nøkler til eget hus idag og ble gravid på vårt første forsøk:) føler meg velsignet. fyller snart 26 år og min mann er 29, bor i tromsø Termin 02.01.09. vår første, på første forsøk..:)Klarer ikke å glede meg helt ennå.. Så redd for at det skal gå gale. Forberedt på det værste, håper på det beste!! Bor i Bergen 23 år, mann på 30. Lucy T: dette blir vårt første gull, og termin er 01.01.09. Spiren satt etter 3 år, vi har hatt en tidlig sa i november 07. Satser på at det går bra denne gangen. Jeg er 23 og mannen er 29 år. Kathrine: Første barn. Termin ca 5-6 januar. Egentlig 2 mnd til 1pp. Sluttet på pillen for 4 uker siden, men det ble litt før:) gjør ingenting!!!! Begge er 22 år. Live og Emma m /spire i magen:Venter nå nr 2, termin 5 januar:) Denne gangen satt den på første forsøk, og har nok ikke forstått dette ennå!Fyller 24 til sommeren,han er 26, bor i stavanger:) Mo9ka =) Venter vårt første barn 5. januar. Satt etter 3 pp. Jeg er 22år og mannen min er 25 år. Bor i Trondheim =) Lillemeg86: Venter mitt første barn 1.januar. Spiren satt etter 6 mnd, håper alt går bra, klarer ikke helt å glede meg enda...Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim:) Tvi Tvi : Første barn. Termin ca 10 januar. Tok nesten et år, håper spira sitter Bor i Østfold mormonne:(Monica) Venter nr 2 7 januar. Ikke planlagt, men hjertelig velkommen. Jeg er 26 og mannen min 29. Akershus. lykkefrø: Venter nr 3 ca 10. jan. MA i feb, så spiren satt på andre forsøk;) Har to barn fra tidligere forhold, og venter nå med min kjære som ikke har noen fra før... Er 33 og mannen min er 27. Bor i Ullensaker. henny72: Er 36 år og singel. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. Bor i Trondheim. Termin 11. januar. lene p: våres første,prøvd et år.termin 10.januar.:)bor på ringerike. lykkelig***: Hei! Jeg er 29 år gammel og gravid for første gang, det er kjempespennende. Rart, morsomt og underlig på en gang! Alltid en "redsel" om man kan bli gravid, men det klarte vi og har termin 7 januar. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Legebesøk den 13 mai. Tok kun èn test, men den var klar og tydlig og mensen har ikke dukket opp...ingen spesielle symptomer utfra det:)) Lucy T * har spire i magen * marikk: Hei, jeg er 31 år og er gravid med nr to. Har en gutt på to år fra før. Har prøvd en liten stund, så nå var det kjekt med full klaff! Bor i Bergen. Termin 2. januar. Dobernut: 2 barn fra før (puuh), termin 5 januar. Ikke planlagt nei. Er 25, student og bor i Lillesand. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552907-termintr%C3%A5d/#findComment-137626746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå