Gå til innhold

Urban Jungle VS Phil&Teds

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke har planer om å bruke den som søskenvogn ville jeg valgt urban jungle. Synest den er lettest i bruk.

Det eneste som er bedre på p&t er at jeg synes sittestillingen er litt bedre og så er den litt nettere. Ellers får oth pluss for enkel ryggregulering og fantastisk trillecomfort. Ville kjøpt med bumperbaren - den hadde vi mye glede av.

Men begge deler er gode vogner, så om du tror du noen gang får bruk for søskenvogn er p&t super =)

Er jo kommet to nye modeller av p&t nå, den ene er iallefall lansert i USA. De har jeg ingen kjennskap til, men tror jeg ville sjekket dem ut før jeg bestemte meg!

Jeg har nettopp vurdert begge disse vognene her i USA, og endte opp med å kjøpe Mountain Buggy Urban 2007 til 429 dollar. En bra pris for en fantastisk vogn!!

Jeg følte at MB Urban var mye bedre kvalitet og enklere i bruk enn P&T. Og den er jo utrolig lett å trille, så jeg gleder meg til å flytte hjem til Norge igjen og få brukt den på tur i Oslomarka.

Kjøper du denne vogna her i USA, bør du også passe på å kjøpe diverse ekstrautstyr siden det er så billig her. Et must er stormcover, suncover, travelbag og bumper bar.

Jeg har i tillegg bestilt meg sleepingbag og seat insert.

Dette er den fjerde vogna jeg kjøper, og helt klart den beste.

Tror kanskje jeg satser på Mountain Buggy ja... litt fordi dempingen kanskje er noe bedre.. skal jo ha den på fjellet.. så får jeg heller kjøpe en søskenvogn seinere hvis jeg skulle trenge det... for det vet jeg jo ikke enda!

Noen gode forslag på kjeder som selger Mountain buggy? Hvor tidlig tror du man må bestille vognen så den står klar i butikken til jeg kommer til USA... må jo ha den første dagen vi er der liksom... drar rett ut på Cruise nemlig...

Annonse

Jeg vet ikke om så mange kjeder som selger Mountain buggy, men hvis du skal til Florida så sjekk www.geniusjones.com

De har to butikker i Florida og da har du jo mulighet til å kjøpe der evt. Hadde kanskje lønnet seg å bestille den først for å være sikker på at man får den fargen man vil ha og slikt. Vil også anbefale deg å kjøpe diverse ekstrautstyr, det er jo kjempebillig i forhold til hjemme i Norge.

2008-modellen er kommet i salg her nå til ca 549 dollar. Fortsatt billig i forhold til Norge.....

Ellers har jeg tips om flere nettbutikker du kan bestille fra:

www.mystrollers.com

www.letsgostrolling.com

www.mbeans.com

www.babystrollershop.com

www.mountainbuggystrollers.com

God tur til Florida og cruise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...