Gå til innhold

diare hos barn.... trenger råd!!!!!!! snarest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge må man regne med at det står på? når bør man oppsøke lege? formen hennes er helt normal, apetitten er på topp, men mange bleier med forskjellig art, alt fra fast men myk avføring, til vann med små klumper i... beklager detaljene:). Hva er bra å spise? og hva er ikke bra? nå går det i salt chips, salte kjeks, ristet skive med smør på, vann, solbærsaft, cola... noe annet jeg kan gi? eller er dette feil å gi?

Fortsetter under...

Skrevet

Biola binder magen og er fint for barn - enten de har diare eller ikke. Så lenge formen er fin ville jeg sett det an, det kan nok stå på noen dager.

God bedring!

Skrevet

er det samme hvilken biola men bruker? hun får biola med jordbær eller bringebær av og til, og det utløser av og til løs mage så er litt skeptisk til det.... men kanskje vi skal prøve litt...

Skrevet

Mulig biola er bra, men jeg ville jo ikke gitt melkeprodukter .. det er det verste for magen.

Men ta 2 ts med potetmel i et glass vann. Garantert stopp!:)

Skrevet

ja det er det samme vilken biola. Banan virker bindene på magen. Hvor gammel er barnet? det har noe som heter for idoform kapsler på apotek som er mot diare

Skrevet

Legen sier at biola går fint med diare, selv om det er et melkeprodukt. Den med blåbær er god hvertfall.. Ville heller ligget unna smøret, ut av de tingene du nevnte. Ellers kan du også prøve med blåbærsaft, blåbær binder magen, det gjør den ikke løsere (som mange tror).

Annonse

Skrevet

hun er 2 1/2 år.. banan har vi prøvd, leser litt på nettet nå, noen steder står det at det er bra med cola andre steder står det at det ikke er bra, samme med salt kjeks og salt chips... blir sprø snart... føler alt vi gir kommer ut igjen

Skrevet

spør på apoteket om du kan gi henne idoform. Biola er bra da de innheolder lgg bakterier som regulerer magen. Er ikke helt på samme måte som å gi melk. Det kan du tryggt gi. Ellers er det viktig å få i henne mye væske

Skrevet

prøvde igår å lage saftsuppe, lagde da til meg og, lagde av solbærsaft med blanding av 2 ss potetmel. altså 1 liter saft 2 ss potetmel med litt vann.... hun drakk ca 2 dl, men inegn virkning, kanskje hun må drikke mer før det er virkning?? hadde en merkelig bleie imorges, var nesten svart, vannaktig med små klumper i.... beklager detaljene igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...