Gå til innhold

Grrr- tidlig UL

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er førstegangsgravid - uke 7+2 i dag . Har ikke første legetime før i uke 9. Har mange symptomer, så føler ikke at det er noen tvil om at jeg er gravid, men... likevel føles det jo helt uvirkelig og jeg går rundt og er nervøs hele tiden for at ett eller annet ikke er helt som det skal (egentlig uten skikkelig grunn) Problemet er at jeg bor i Bodø. Har bare funnet to privatpraktiserende gynekologer her og ingen av dem tar imot gravide til tidlig ultralyd ! Den ene har fullt til langt ut på sommeren, den andre vil bare ha meg dit hvis jeg blir henvist av legen . Æsj! Så urettferdig - skulle ønske jeg bodde i en større by med et bedre tilbud. Eller er det noen fra Bodø her som vet noe jeg ikke vet om hvordan jeg kan gå fram? Vet at tidlig UL ike er noen garanti men... har lyst likevel...VIl jo bare dra til noen privat og betale for meg - skal det være så vanskelig? Hadde også vært så fint å få med samboeren min, tror kanskje det hele ville blitt mer "virkelig" for ham også da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137552691-grrr-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært i kontakt med dr sheffloe? (ikke helt sikker på om jeg stvaet det rett)

Jeg gikk til han for tidlig ul med nr 2 og 3, (8 og9 år siden) Han er kjempeflink!

Vet ikke hvor i Bodø han jobber!

Jeg bor i gokk ute på bygda, og fikk mast meg til en tidlig ul, så det er bare å snakke med din fastlege!

Jeg skal nå ha nr 5, å man blir ikke noe mindre nærvøs selv om man har flere barn!!

Lykke til!

hei. prøv dr shefloe. hvis du utrykker for din lege at du er urolig for noe, så vil han hennvise deg til han. og han er dyktig. jeg bor 12 mil sør for bodø og jeg skal på tidlig ul på nordlandsentralsykehus over helgen... dette fordi jordmoren i kommunen min henviste meg siden jeg fikk en sønn for 6 mnd siden og vet ikke med sikkerhet når jeg har blitt gravid igjen. håper du får til og få en time:) lykke til :)

Annonse

tror du må få en henvisning fra legen første gang... det er jo bare og utrykke en kjempe bekymring og da vil jeg tro at de henviser deg :) lykke til :) jeg var på tidlig ul på mandagen, på sykehuset. ble henvist der fra jordmoren siden jeg ikke viste hvor langt jeg er på vei... min sønn er 6,5 mnd gammel og jeg har ikke fått tilbake menstrasjonen :) fikk se en liten krabat og fikk foreløpig termin den 10 des og er 8 uker på vei :)

så artig :) siden det er første gang for deg :) så kan jeg bare si at du har masse og glede deg og se frem til :) synes det er litt trist jeg at dette er min siste gang... men man kan ikke føde et helt fotball lag fordi det er spesielt og koselig og gå gravid :) så etter 4 så er det nok:) kanskje vi blir liggende på samme rom ilag :) hvor er det du bor? jeg bor på Reipå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...