Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har en jente på snart 9mnd. før graviditeten hadde jeg regelmessig mens. fikk satt inn spiral for 6mnd siden(ammet ikke). etter det har jeg hatt mensen fast den 20.Og fikk mens smerter en uke før. Men nå er jeg 4 dager over. Jeg kjenner tråden som henger ut av livmortappen....og har null tegn til mensen. Gravid eller kan mensen plutselig bli uregelmessig med kobber-spiral?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Kobberspiral påvirker ikke selve tidspunktet for mensen siden den ikke inneholder hormoner. Derfor må det være andre grunner til at du er sen. Du er nok antagelig ikke gravid - at du kjenner spiraltrådene er jo et godt tegn på at den sitter der den skal. Det er ikke uvanlig at mensen er uregelmessig så kort tid etter fødsel.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde tatt en graviditets test om jeg var deg. Det var i hvertfall grunnen til at min mens ble forsinket da jeg hadde kobberspiral ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg fikk fjernet kobberspiralen fordi den satt feil, og fikk blødninger en uke etterpå. Noen som vet om det regnes for mens? Hvis ikke sliter jeg skikkelig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå