lip smacker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Kom til å tenke på det i dag,og jeg tror jeg liker det...Albert. Fint?
huldra87 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Tja... Jeg er ikke særlig glad i bert-navn. Men Albert er kansje det fineste av alle bert-navnene, selv om jeg ikke helt greier og like det heller. Jeg liker Alfred, jeg... ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Albert er kjempekoselig. Tenker på Albert Åberg. Likte egentlig ikke navnet før. Men har etterhvert vent meg til det. Jeg husker jeg rynket på nesa da en kollega sa at de vurderte å kalle sønnen Albert. Nå synes jeg det er kjempefint og kunne brukt det selv til en evt sønn.
Vannmann35 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jepp - et navn som står høyt på lista her. Hadde en tippoldefar som het det, og oppkalling er jo koselig.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Albert heiter ein venn av meg, så eg forbinde namnet med ein omtenksom, følsom og utrulig god venn!! Så eg likar namnet i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå