Gå til innhold

de tre styggeste gutte og jente navnene dere vet...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagmar- høres ut som en ku(bæsj)

Frøy-blir litt halleluja liksom

Birte-fryktelig likt fitte, likt i den forstand at "birte er en fitte"

Guttorm- ORM!?!?

Ask- nææææ

Ken/Kenth- blir kriminell.. say no more;o)

synes det er mange andre ufine navn også, veldig vanskelig å komme på når man liksom "må"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns dette er et unødvendig innlegg. Hva er vitsen med å hakke på navn bevisst. Kan vi ikke heller ta fram de navnene vi syns er finest og heller kommentere om folk spør om navn vi ikke liker.

Skrevet

jo for all del.. her skal vi bare være snille og gode mot hverandre!! da trekker jeg tilbake de navnene jeg synes er stygge også sier jeg de er fine isteden for! sorry!!!

Skrevet

Enig med anonym. Men HI er iallefall ikke anonym! Teit å "hakke" bevisst på navn uten at noen har spurt om meninger om akkurat de navnene, men bra at man ikke tyr til anonym-knappen iallefall. Så vi vet hvem som er slemme. Haha! ;) Hvorfor er Frøy "liksom halleluja" forresten?! Et flott norrønt navn som ikke har noe med halleluja eller kristendommen forøvrig å gjøre. Og Ask er fint. ;)

Skrevet

ja du synes de er fine, og det er jo bra for deg!! men i mine ører klinger det ikke bra!! godt vi har så forskjellig smak, ellers tror jeg mange navn ville vært utryddningstrua!! så hvis du syns ask, frøy, guttorm, dagmar og de andre navnene er fine, regner jeg ikke med at min mening endrer det uansett!?!? og hvis det skulle gjøre det, er det jo bare synd på deg!!

Skrevet

Vanessa

Jessica

Melissa

Tommy

Ronny

Kenneth

Skrevet

sTiNe er det styggeste navnet jeg har vært borti noengang!

Skrevet

Jeg synes det er greit å si sin mening om bestemte navn når noen spør om den, men å ramse opp navn slik sårer bare de som har kalt barna sine for dette.

Flere slike tråder har utartet til krangling tidligere. Helt unødvendig.

Skrevet

Mente du STINE eller? har altid synes det er så utrolig teit med sånne innlegg! Mente du Tin? eller Tine? jeg er ikke hårsår men du skjønner da at mange kan bli såret! MAN HAR FORSKJELIG SMAK FERDIG MED DET BASTA!

Skrevet

dagmar er fint,det samme er guttorm.

frøy er søtt navn å birthe er litt tøft

ask er nydelig å ken er fint.

syns du er helt teit som kommer med sånne innlegg bevist for å rakke ned på andres navn.

det er virkelig barnselig, håper ikke du lærer dine barn slik diskriminering.

syns litt synd på deg, det er jo bare slik du ble oppdratt

Skrevet

Sånne innlegg kommer med jevne mellomrom her. Hvis man tar det litt humoristisk, kan det være interessant å se hva andre synes er stygt - kanskje i motsetning til deg selv. Overskriften burde kanskje vært : "Hvilke gutte-og jentenavn ville dere IKKE brukt?"

For min del styrer jeg unna:

Yvonne

Jeanette

Melissa

Kenneth

Raymond

Tommy

Pluss mange andre...

Skrevet

Øh.. Ble du sint nå? Fordi jeg ikke syntes alle navnene du ramset opp var stygge? Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...