Gå til innhold

Hvis noen røyker EN joint

Anbefalte innlegg

Skrevet

med 1/6 g i... hvor lenge må hun vente med å amme? Får barnet i seg alt? Og nei, er ikke vits å dømme, for jeg spør på vegne av en annen som allerede har vært så dum å røyke den (hun var knust etter brudd, men turde ikke drikke).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noe ekspert, lenge siden jeg har lest om dette men prøver å svare.

Om hun vil være sikker på at barnet ikke får i seg noe bør hun vente ganske lenge. Ikke amme i natt, kansje ikke i morgen. hasjen blir faktisk konsentrert i morsmelka, det er ikke vits i å pumpe seg. Dette fordi mengden som blir i melka, har sammenheng med mengden som er i blodet. og virkestoffene blir også lagret i fettvev, så det er i kroppen lenger en alkohol.

Prøv å google det, tror jeg fant noe under Breastmilk,marihuana eller noe en gang. ( men gidder ikke lete opp for deg.. ;-) )

men på den andre siden er det snakk om så små mengder, om det er en enganghendelse,er det veldig lite trolig at det hadde hatt noe som helst konsekvenser for barnet. Jeg tror ikke hun skal bli så alt for hysterisk pga dette, men kansje tenke seg litt om til senere?

Morsmelkerstatning er en fin ting i slike tilfeller.

Skrevet

Hun angret og var ganske hysterisk, spesielt siden hun ikke har mme eller flasker og kjæresten hennes har stukket av med bilen...Hun skulle prøve å holde babyen uten pupp i natt, men må sikkert amme i morgen tidlig... Vi får prøve å google litt da...

Skrevet

Det går nok bra. Om hun må gi pupp, er det som sagt så små mengder som går over, at barnet sansyligvis ikke får noe som helst skade.

hadde det derimot vært oftere, hadde saken vært en annen.

kan jo prøve å gi kokt vann med skje? Da dår jo barnet slukket tørsten om ikke annet.

Skrevet

Jo, det kan hun gjøre, takk for tips! Det kommer nok ikke til å gjenta seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...