Gå til innhold

Tvillinger og klumpfot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er noen som har tvillinger født med klumpfot?

Har jenter som er født med klumpfot på begge beina. De er nå 15 mnd. Hadde vært fint å komme i kontakt med andre som har erfart det samme som oss...

Skrevet

Hei jeg fikk mine tvillinger i Juli, Hvor den ene av dem hadde klumpfot på begge beina....

Etter mange gipsinger og snitting av akilles sena er beina hans ikke til å kjenne igjen.

Bruker skinne om natten, noe han antageligvis må gjøre en god stund fremover...

Skrevet

De er bare helt fantastisk dyktige alle som er involvert i behandlingen!! Jeg synes vi er utrolig heldige som bor i Norge..

Grunnen til at jeg spør etter flere med klumpfot på begge tvillingene er at man møter en del utfordringer når man skal med to stykker på sykehus o.l til behandling. Tenker da på fars rett til å være med selv om mor er hjemme i permisjon, hva sykehusbesøk, behandling skal gå under - er det rett at man skal bruke sykedager? Vi har f.eks allerede brukt opp 6 sykedager, og vil måtte komme til å bruke mange flere før året er over. Hva skjer da hvis jentene skulle bli syke når alle dagene har gått til behandling av ulikt slag?

Derfor hadde jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som har tvillinger hvor begge er født med klumpfot.. Har hørt om flere som har fått hvor en har hatt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...