Gå til innhold

Privat ul (i Trondheim)...

Anbefalte innlegg

Ser det er veldig mange som tyr til privat ul tidlig i svangerskapet. Vurderer sterkt å gjøre det samme, vil så gjerne ha en bekreftelse på at alt står bra til med den lille spiren min!

Synes jeg har mistenksomt lite graviditetssymtomer sammenlignet med mange andre! Har hatt mensmurringer stort sett daglig siden 6 dpo, og har nå kommet til 6+1. Regner med dette er heeelt normalt, men jeg FØLER meg ikke noe særlig gravid... Luksusproblem...? ;-p

Uansett, er det noen her som har erfaring med privat ul i Trondheim?

Hvor tidlig var dere på ul? Er som sagt 6+1, og lurer på hvor lenge jeg skal vente...

Er det lang ventetid?

Hva er prisen hos de ulike sentrene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137550536-privat-ul-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg ikke gravid jeg heller...holdt nesten på å ta en bokspils ute på plena i dag fordi jeg "glemte"at jeg var gravid (gjorde det ikke da)...så lite gravid føler jeg meg. Var på UL på Aleris på tirdag, og jeg er 6+2 i dag. Det koster 700-750 kr. Jeg så ikke så mye, bare fostersekken og antydning til et embryo...så ikke hjertet. Legen anbefalte og vente til uke 8-9 med ultralyd. Så det var egentlig litt bortkastet å gå så tidlig..

Ja, vi har det "fælt" vi uten symtomer... ;-p

Men, føler jeg går å bekymrer meg litt mer enn nødvendig, så tror nok ul er tingen...

Har bestilt meg ul i dag, på medicus når jeg er 8+0. Det er 12 dager til, men tenkte det var greit å utsette det LITT. Får leve med bekymringene en liten stund til!

Lykke til videre med spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...