Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 For et vakkert navn!! Klarer du å lage en vri på navnet? Jeg liker navn som slutter på -lia/-lie eller som begynner på M.
Vannmann35 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Amelie/a Emelie/a Amalie/a Cecilie/a Cordelie/a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hm... Ikke det verste navnet jeg har hørt nei, men jeg syns det var litt for likt Mongolia! Men... hvis jeg vrir litt på det, til Magnelia, så kan jeg absolutt like det! :-) En jenteversjon av Magne.. ;-) Og kansje Malia??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Magnolia er en vakker blomst, men et menneskenavn?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 an ikke si jeg liker navnet, blir altfor likt Mongolia og monga, redd ungen kommer til å bli kalt mongo. Cecilia, Amalia og Emilia er fine navn.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg synes Magnolia er altfor blomstrete som jentenavn. Hva med Cornelia?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Magnolia (blomst), Magnolia jazzband og Mongolia. Likte ikke dette som navn, nei. Derimot synes jeg Amalie eller Cecilia er fine navn med de endingene du liker. På M liker jeg Malin, Madelen, Mathea, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå