Gå til innhold

Hyggelig møte ArveSølve

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var stresset i hode, kroppen og alt som var. Skulle ønske jeg hadde mer tid til å snakke med dg. Du virker som en hyggelig dame, det gjorde også mannen din. jeg håper inderlig du skal få oppleve å bli mamma. Du er sterk som holder ut, og du virker tross alt som en munter dame. jeg skal tenke mye på dere, og jeg skal krysse alt jeg har for at dere klarer det denne gangen.

Hvordan gikk det ellers?

hadde jeg vert helt meg selv, så skulel du fått dg en god klem, så jeg sender en her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver også under her. Veldig hyggelig å prate med både deg og mannen din!!! Og håper like inderlig at du skal få oppleve å bli mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!! All lykke denne gangen!

Klem

Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Alle klemmer mottas med takk. :-)

Da vi var ute og spiste etter innsettingen så jeg en Liten og koselig kafe. Da tenkte jeg at neste gang vi skal hit så vil jeg gå dit og spise. :-}

Få da inderlig håpe at det ikke blir noen neste gang. Gammel vane å tenke på neste forsøk. Er veldig vond i underlivet denne gangen. De la seg på magen min fordi eggene låg så vanskelig til. Tårene bare randt fordi det var så inn i granskogen vondt. Godt jeg har en jobb med mye aktivitet for jeg klarer ikke å sitte for lenge om gangen. :-))))))))))))))))))) Ellers så står alt bra til her. Masse gebursdagfeiringer i helgen. Jeg bli stor jente på søndag (40år :-} ) og stebarn fyller år i morgen og vil feire 2 dager til ende her hos oss med masse venner. Det blir sikkert gøy. Ser litt fram til mandag. :-) Kos dere og håper spiren/spirene gror fast hos dere begge 2.

Skrevet

Så koselig det hørtes u å gå på kafe etterpå:) Det blir som du sier, en vanlig å tenke på neste forsøk, men det er ikke sikkert det blir det:) Ingenting gale med å bli stor jente (40 år), det er ett bevis på at du er vis å klok;) Så får du trøste dg med at du har bedre egg en meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...