Gå til innhold

Da har vannet gått...:)Men ble sendt hjem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå blir det i alle fall en baby før helga:) weehooo...

Skrevet

når har du termin?

litt missunli ja... masse lykke til=)

Skrevet

3 mai...:)

Skrevet

Sweet.. :) Men må være litt merkelig å være hjemme "uten" vann.. føler du deg lettere eller;)

Skrevet

Så spennende! Men sendt hjem når vannet har gått. Er det vanlig? Trodde liksom at når vannet gikk, da var det rett til føden!

Skrevet

Lone.. hehe.. nei føler meg enda tygre:) presser som juling her .. Og siden fostervannet fornyer seg , renner det og renner her:) huffhuff..

Connie Ja blir sendt hjem om det ikke er rier, om man bor nærme selvfølgelig da! bor 3 min fra sykehuset:) Var på føden i går og tok ctg osv. Men siden det ikke var rieaktivitet så får de ikke gjort noe. Men blir satt igang etter 2 dager om ingenting har skjedd! Så vi får se hva som skjer nå i dag. Drar på sykehuset nå:)

Kommer med oppdatering

Skrevet

Oioi! Lykke til! Håper kroppen setter igang riene av seg selv, da:) Er noe ræl med det fostervannet..Må bruke sånne bind for inkontinente som er helt gigantiske!!

Håper du får en fin fødselopplevelse!

Skrevet

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå så heldig du er!!!!! Jeg vil jeg å!

Skrevet

HVor i landet bor du? jeg hadde termin 7 mai, vannet gikk 7 april og jeg fikk beskjed om å settes igang dagen etter. men riene startet om natten så slapp det, og tulla kom 8 april.. men merkelig at du sku gå så lenge før igangsetting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...