SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Så nå blir det i alle fall en baby før helga:) weehooo...
endagimai HØYGRAVID Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 når har du termin? litt missunli ja... masse lykke til=)
Lone* Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Sweet.. Men må være litt merkelig å være hjemme "uten" vann.. føler du deg lettere eller;)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Så spennende! Men sendt hjem når vannet har gått. Er det vanlig? Trodde liksom at når vannet gikk, da var det rett til føden!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Lone.. hehe.. nei føler meg enda tygre:) presser som juling her .. Og siden fostervannet fornyer seg , renner det og renner her:) huffhuff.. Connie Ja blir sendt hjem om det ikke er rier, om man bor nærme selvfølgelig da! bor 3 min fra sykehuset:) Var på føden i går og tok ctg osv. Men siden det ikke var rieaktivitet så får de ikke gjort noe. Men blir satt igang etter 2 dager om ingenting har skjedd! Så vi får se hva som skjer nå i dag. Drar på sykehuset nå Kommer med oppdatering
MamaL Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Oioi! Lykke til! Håper kroppen setter igang riene av seg selv, da:) Er noe ræl med det fostervannet..Må bruke sånne bind for inkontinente som er helt gigantiske!! Håper du får en fin fødselopplevelse!
Tirilill Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå så heldig du er!!!!! Jeg vil jeg å!
Mojo med trollungen Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 HVor i landet bor du? jeg hadde termin 7 mai, vannet gikk 7 april og jeg fikk beskjed om å settes igang dagen etter. men riene startet om natten så slapp det, og tulla kom 8 april.. men merkelig at du sku gå så lenge før igangsetting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå