bambi på isen Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 De søker etter vikar for kontorsekretær her hvor jeg jobber, det står at jeg skal legge ved relevante attester og vitnemål, har ikke jobbet som sekretær før, men har vikariert i sentralen ved behov på min gamle arbeidsplass (jobba egentlig som tekn, tegner), men dette står det ingenting om i attesten!! Hvor mye forventes at jeg skal sende med av attester osv, bare de siste, eller alt?? Siden jeg ikke har noe relevant liksom (utenom gk handel og kontor + kurs i windows)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg pleier å ta kopier av alt jeg, for sikkerhets skyld :=)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg har holdt en del jobbintervju selv, og det vi ser etter hos en søker er først og fremst en søknad som skiller seg litt ut. Gjerne med en uformell tekst. Ikke noe som bærer preg av å være skrevet for å passe mange bedrifter. Det viser at søkeren har giddet å sette seg inn i hva vi driver med, og at slker er oppriktig interessert i jobben. CV må med - men skriv heller i søknaden din at alt av attester og vitnemål kan medbringes / ettersendes om ønskelig. Det er svært sjelden vi i det hele tatt har sett på disse, det viktigste er at man liker personligheten, og at vedkommende har relevant bakgrunn (som kommer frem av cv) Ingen hadde vel lagt med en dårlig attest likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå